Skocz do zawartości

Pole Widzenia


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki kod:

if ( b<xx-3 or  b>xx+3 or a<yy-3 or  a>yy+3  )
{
//Rysuje plansze
}

 

Ten kod powinien rysować plansze w zakresie 3 pozycji od gracza, a robi odwrotnie,nie rysuje w zakresie 3 pozycji od gracza, oto przykład:

Bez_tytu_uaf81f.png

 

Jak to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh...

void generate1(int xc, int yc)
{


system("cls");
SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 15);
cout << "ZYCIE: "<<hp<<endl;
cout << "SILA WOLI: "<<sw<<endl;
cout << "MONETY: "<<gold<<endl;
SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 15);
cout << endl; 
int a,b;
      for (a=0;a<17;a++)
      {
      SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 15);
      cout << endl;
      cout << " ";
      cout << " ";
      cout << " ";
      cout << " ";
      cout << " ";
      cout << " ";
      cout << " ";
      
           for (b=0;b<39;b++)
           { 
               if ( b<xx-3 or b>xx+3 or a<yy-3 or  a>yy+3  )                       )            
               {
                    
              if (lvl1[a][b]==1)
              {
              SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 136);
              cout << "#";                  
              }
              else if (lvl1[a][b]==0)
              {
                   if (yc==a and xc==b)
                      {
                      SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 124);
                      cout << "@";     
                      }
                      else
                      {
                      SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 119);
                      cout << ".";
                      }     
              }
              else if (lvl1[a][b]==3)
              {
              SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 15);
              cout << " ";              
              }
              else if (lvl1[a][b]==4)
              {
              SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 120);
              cout << "|";              
              }
              else if (lvl1[a][b]==5)
              {
                   if (yc==a and xc==b)
                      {
                      SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 124);
                      cout << "@";     
                      }
                      else
                      {
                      SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 7);
                      cout << "+";
                      }               
              }
              else if (lvl1[a][b]==6)
              {
              SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 9);
              cout << "X";              
              }
              else if (lvl1[a][b]==7)
              {
              SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 126);
              cout << "$";              
              }
              else if (lvl1[a][b]==8)
              {
              SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 9);
              cout << "O";              
              }
              }
              else
               {
              SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 15);
              cout << " ";              
              }
              
                   

          
          } 
      }
  
      
      
      
      




         
};

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...