Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki jest lepszy sposób???

1.zrobić swój skrypt który mierzy odległość pomiędzy objectem odtwarzającym dzwięk, a playerem i odtwarza dzwięk o głośności proporcjonajnej do odległości

2.niewiem czy dobrze kojarzę ale chyba jest taka funkcja która to robi tylko że chyba należy do 3d

proszę o pomoc

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tworzysz zmienną której przypisujesz odległość miedzy tymi dwoma punktami, a następnie masz kod na głośność dźwięku.

GML
odleglosc = distance_to_object(o_radio)

sound_volume(dzwiek) = odleglosc

Jak coś to poprawcie mój kod, ale piszę z pamięci.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Błąd, powinno być:

GML
sound_volume(dzwiek) = distance_to_object(o_radio)/maxymalna_odleglosc

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Własny skrypcik mam ale niewiem czy jest taka funkcja która sama to robi coś w stylu sound_play_3d

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki

jeszcze jedno pytanko:

da się zrobić dźwięk-tablice? Sound_play(sound_pocisk[bron_teraz])

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jesli zrobisz zmienne sound[], ktore beda rowne nazwą dzwięków to tak :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Acha dzięki:)

sprytne rozwiązanie

+ dla ciebie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×