Skocz do zawartości

Zablokowane Konwersja z C++ na GML


MagnusArias

Rekomendowane odpowiedzi

current_time

random()

mod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co, to może cały kod od razu, bo nic praktycznie nie zrozumiałem xD

int random(int nMin, int nMax) { return rand() % nMax + nMin; }

void main()
{
   // zainicjowanie generatora liczb pseudolosowych aktualnym czasem
   srand (static_cast<unsigned int>(time(NULL)));

   // wylosowanie i pokazanie liczby
   std::cout << "Wylosowana liczba to " << random(1, 6) << std::endl;

   getch();
}

 

Chodzi o rzut kostką, bez choose i irandom_range (do GM7).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platyna zrobił to lepiej

To zależy czy random(x) losuje od 0 do x, od 0 do x-0.01 czy może od 0,01 do x. :P

 

W pierwszym przypadku żadne z naszych nie jest poprawne, w drugim twoje jest poprawne, a w trzecim moje. :D

Zawsze zapominam jak to z tym randomem jest.

EDIT:

0.-

Mi chodzi o to, że w jednej funkcji to wszystko wykonać, za pomocą dwóch zmiennych (nMin, nMax)

 

W takim razie:

GML
return floor(random(nMax-nMin+1))+nMin;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...