Skocz do zawartości

Grafitacja chodzenie


JaroPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przejde do rzeczy

 

Moja Gra jest umieszczona w Dema gier i programów

 

Pod tytułem Thick Jump

 

mam taki kod GMLif keyboard_check(vk_left) x-=3;

 

if keyboard_check(vk_right) x+=3;

 

if keyboard_check(vk_up) && ! place_free(x,y+1) vspeed=-10;

 

if place_free(x,y+1) then gravity = 0.4; else gravity = 0;

 

i Bochatera odwróconego w prawo Zrobiłem bochatera w lewo ale niewiem jak go dodać

 

Prosze o podanie kodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na gogle

[b][size=2]if[/b] [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]keyboard_check[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#800000"][size=2][color="#800000"]vk_left[/color][/size][/color][/size][size=2]) [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]x[/color][/size][/color][/size][size=2]-=3;

[b]if[/b] [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]keyboard_check[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#800000"][size=2][color="#800000"]vk_right[/color][/size][/color][/size][size=2]) [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]x[/color][/size][/color][/size][size=2]+=3;

[b]if[/b] [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]keyboard_check[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#800000"][size=2][color="#800000"]vk_up[/color][/size][/color][/size][size=2]) && ! [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]place_free[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]x[/color][/size][/color][/size][size=2],[/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]y[/color][/size][/color][/size][size=2]+1) [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]vspeed[/color][/size][/color][/size][size=2]=-10;

[b]if[/b] [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]place_free[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]x[/color][/size][/color][/size][size=2],[/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]y[/color][/size][/color][/size][size=2]+1) [b]then[/b] [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]gravity[/color][/size][/color][/size][size=2] = 0.4; [b]else[/b] [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]gravity[/color][/size][/color][/size][size=2] = 0;

[/size]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if keyboard_check(vk_left)

{

x-=3;

if(sprite_index!=bohater_lewo)

sprite_index=bohater_lewo;

}

if keyboard_check(vk_right)

{

x+=3;

if(sprite_index!=bohater_prawo)

sprite_index=bohater_prawo;

}

if keyboard_check(vk_up) && ! place_free(x,y+1) vspeed=-10;

if place_free(x,y+1) then gravity = 0.4; else gravity = 0;

Proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przejde do rzeczy

 

Moja Gra jest umieszczona w Dema gier i programów

 

Pod tytułem Thick Jump

 

mam taki kod GML

GML
if(keyboard_check(vk_left)) x -= 3;

if(keyboard_check(vk_right)) x += 3;

if(keyboard_check(vk_up)) && (!place_free(x,y+1)) vspeed -= 10;

if(place_free(x,y+1)) gravity = 0.4 else gravity = 0

i Bochatera odwróconego w prawo Zrobiłem bochatera w lewo ale niewiem jak go dodać

 

Prosze o podanie kodu

Nie latwiej: image_xscale = -1 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[b][size=2]if[/b] [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]keyboard_check[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#800000"][size=2][color="#800000"]vk_left[/color][/size][/color][/size][size=2]) [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]x[/color][/size][/color][/size][size=2]-=3;

[b]if[/b] [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]keyboard_check[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#800000"][size=2][color="#800000"]vk_right[/color][/size][/color][/size][size=2]) [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]x[/color][/size][/color][/size][size=2]+=3;

[b]if[/b] [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]keyboard_check[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#800000"][size=2][color="#800000"]vk_up[/color][/size][/color][/size][size=2]) && ! [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]place_free[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]x[/color][/size][/color][/size][size=2],[/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]y[/color][/size][/color][/size][size=2]+1) [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]vspeed[/color][/size][/color][/size][size=2]=-10;

[b]if[/b] [/size][size=2][color="#000080"][size=2][color="#000080"]place_free[/color][/size][/color][/size][size=2]([/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]x[/color][/size][/color][/size][size=2],[/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]y[/color][/size][/color][/size][size=2]+1) [b]then[/b] [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]gravity[/color][/size][/color][/size][size=2] = 0.4; [b]else[/b] [/size][size=2][color="#0000ff"][size=2][color="#0000ff"]gravity[/color][/size][/color][/size][size=2] = 0;

[/size]

WTF?

 

chyba powinno być:

if keyboard_check(vk_left) x-=3;

 

if keyboard_check(vk_right) x+=3;

 

if keyboard_check(vk_up) && ! place_free(x,y+1) vspeed=-10;

 

if place_free(x,y+1) then gravity = 0.4; else gravity = 0;

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...