Skocz do zawartości

Za Mieczem 3D


art22pl

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł:Za Mieczem

 

Gatunek:(RPG)

 

Opis:

Wprowadzenie - "Nasz bohater dostaje tajemniczą misję w której wypływa na pomoc sąsiadom ,

podczas wojny . Niestety statek został zaatakowany przez wrogów .

Nasz bohater przeżył katastrofę jako jedyny ,

niestety nic nie pamięta . Jedyne szczęście to to, że wylądował na bezpiecznej wyspie która nie

jest zagrożona ze strony wojny , lecz problemy są wszędzie a tajemnicza osoba postanawia

dowiedzieć się kim jest ."

 

w grze zobaczymy kilka rodzai broni , łuki , kusze , topór czy miecz .

 

Autorzy:Art22pl, grywamy.w8w

Programowanie: Art22pl .

Fabuła: Art22pl.

Grafika:
Art22pl
, AdeZ .

Muzyka: Art22pl, darmowe dźwięki .

Screeny: (bardzo stare !! za miesiąc nowe)

http://www.gmclan.org/up5287_5_bt2.html

 

http://www.gmclan.org/up5287_5_bt3.html

 

 

http://www.gmclan.org/up5287_5_s1.html

 

http://www.gmclan.org/up5287_5_bt4.html

 

 

 

 

Strona projektu : Zamieczem.za.pl

 

 

 

Gra jest tworzona już 2 lata - z powodu wielu zmian , braku czasu .

 

Ale im później tym lepiej :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak grę robię już 3mies fps 60-45 skacze udało mi się tak zoptymalizować ;) z tego jestem zadowolony a i tyle przy widoku na full a co do fabuły jeszcze dokładnie nie wiem jaka będzie musiałem coś napisać :jezor: gm jest dobrym programem ja używam 6.1 nie chcę zmieniać silnika bo na razie nie widzę potrzeby

 

edit : i co do fabuły będą 2 możliwości na razie nie piszę jakie .. ale po skończeniu gry nie wróci do menu i koniec tylko gramy normalnie dalej (życie w starych czasach czyli pracujemy i pomagamy innym) oczywiście napisy końcowe się pokażą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mark się nie popisał przy 3d

popełnił parę błędów zwłaszcza jeśli chodzi o teksturowanie obiektów wbudowanych i światło

ale może zadziała nie wiem ,masz może ci się przyda.

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=17348&hl= - taki prosty shader

Wystarczy wyłączyć tam gdzie masz d3d_set_lighting() z false na true i wrzucić obiekt obj_d3d_light na level

powinno poprawić efekt wizualny ale pewności nie ma na 100% że na wszystkich obiektach zadziała tak jak powinien

a jak nie chcesz cienia w jakimś obiekcie to w draw (danego obiektu)

dajesz pomiędzy

d3d_set_lighting(false)

kod z draw

d3d_set_lighting(true)

 

Gra zapowiada się ciekawię choć to początek, popracuj na fabułą bo jak na razie nie zbyt szczegółowa

no i czekam na demo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bullshit! To nie jest gra robiona w gm. Game maker nie uciagnie takiego modelu postaci. Jaki to model? Low-poly czy high-poly? Nie wieze w to... a jak zrobiles wskaznik FPS? bo wbudowany w gm ma max 30fps a Twoj zapewne 60. Wrzuc demko. Widocznie ja sie myle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wbudowany w gm ma max 30fps

Bullshit!

Widocznie ja sie myle.

 

No właśnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniasz room speed na 60 i gotowe. a kolizje zapewne zrobil na zasadzie bounding boxow, najprostrza optymalna metoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co jak co, trawka (krzaczki?) mnie zabiła xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osełka mają za grube deski , teksturowanie najlepiej przestawić w edytorze na cubic i powinno ładniej wyglądać . Ale nie wiem czy tak mozna zrobić w zwyklym GM .

Tu pare screenow z tego projektu co ja robiłem :

http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3378

http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3344

http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3168

http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3220

Ładne efekty ognia/wody , jak chce się działać na low-poly to dobre jest , ale jak wyzej do juz kiepsko .

 

PS.Mi ultimate 3D wczytało nawet model z 5k poly . Ale oczywiście nie opłacało się z niego korzystać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.. wszystkie modele zajmują ok 10mb , model postaci (głowa) jest high-poly a co do błędów mam Mozilla Firefox więc nie wiem o co wam chodzi a w grze sprawdzam Wordem . a żeby nie było coś o FPS kartę mam 256mb nv 7300 GT , procek 2,4 x2 , 2gb ram jak na razie na full chodzi (po co silnik wystarczy dobra optymalizacja nad którą pracowałem już miesiąc i nadal pracuję )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mieczem 3D

 

1. Fabuła me jedno zdanie.

"bohater traci przytomność i budzi się na małej wyspie

która jest atakowana przez bandytów postanawia im pomóc" Postanawia pomóc bandytom atakować wyspę czy pomóc atakowanym wyspiarzom bronic się przed bandytami?

 

2. Grafika nie powala, ale nie jest źle. Nawet całkiem, całkiem.

http://www.gmclan.org/uploader/5287/bt3.jpg Tylko nie widziałem, żeby trawa w naturze rosła w równych krzaczkach i odstępach.

 

To jedyne co mogę powiedzieć na podstawie tej "Zapowiedzi". Mało nieprawdaż?

 

Oceniam na: Nie oceniam ze względu na minimalizm w opisie gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Czy czerwony kolor nie jest zarezerwowany tylko dla adminów i modów?

Może lepiej używaj w swoich ocenach zielonego, czy niebieskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czerwony kolor nie jest zarezerwowany tylko dla adminów i modów?

Może lepiej używaj w swoich ocenach zielonego, czy niebieskiego.

 

Nic mi o tym nie wiadomo i nie pamiętam czy było o tym coś w regulaminie (owszem, cały czytałem). Sprawdzę raz jeszcze i jeśli tak to dobrze, zmienię kolor na inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jakby nie, to dość myląco to wygląda.

 

W regulaminie nie ma nic a propo kolorów. Podkreślam to co najważniejsze, żeby dać ogólny zarys gdyby komuś nie chciało się czytać całej oceny.

 

Tyle w tym temacie bo nie wnosimy nic nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mieczem 3D

 

1. Fabuła me jedno zdanie.

"bohater traci przytomność i budzi się na małej wyspie

która jest atakowana przez bandytów postanawia im pomóc" Postanawia pomóc bandytom atakować wyspę czy pomóc atakowanym wyspiarzom bronic się przed bandytami?

 

2. Grafika nie powala, ale nie jest źle. Nawet całkiem, całkiem.

http://www.gmclan.org/uploader/5287/bt3.jpg Tylko nie widziałem, żeby trawa w naturze rosła w równych krzaczkach i odstępach.

 

To jedyne co mogę powiedzieć na podstawie tej "Zapowiedzi". Mało nieprawdaż?

 

Oceniam na: Nie oceniam ze względu na minimalizm w opisie gry.

 

Ciekawe nie widać co napisałem trudno co do 1 napisałem tak ponieważ masz wybór !!! zostać bandytą lub bohaterem co do 2 to tylko na test tak ustawiłem . (Zmienię opis jak napisałem ''może ulec zmianie'' czyli na 70% ale wybór zostanie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...