Skocz do zawartości
sender

Second Legend cRPG

Rekomendowane odpowiedzi

WitamJestem grafikiem 3d i poszukuje osób do pracy przy projekcie cRPG Second Legend.

Projekt będzie komercyjny tak więc po skończeniu każdy kto przy nim pracował dostanie wynagrodzenie.

Nasza firma (grupa) dopiero wchodzi na rynek produkcji gier 3d, ale mam już trzy letnie doświadczenie 

w tworzeniu na "Blender Game Engine".

W chili obecnej nasza grupa składa się z 5 grafików 3d i programisty C++.

Osoby które poszukujemy do współpracy:

-programiści C++ 

-graficy 3d

-graficy 2d

-uzdolnieni rysownicy (do konceptów)

-dźwiękowcy 

-Osoby do rozpisania fabuły gry

 

Gra jest wykonywana na silniku Esenthel www.esenthel.com

 

Kontakt

E-mail: sedrowicz.d@gmail.com

GG: 6598709 (polecam kontakt gg)  

 

Fabuła gry

(wprowadzenie) Pewnego razu nasz bohater poszedł po suche drewno do lasu.(zapadła noc) Kiedy już miał wracać do domu usłyszał krzyk kobiety, rozrzucił drewno na boki i gdy wybiegł już z lasu zobaczył cały jego dom w ogniu, widział jak zabijają jego starą matkę, ale nie podszedł bo się bał że jego też zabiją. Siedział w krzakach do rana ponieważ czekał aż ogień zgaśnie a bał się że napad może się powtórzyć. Rano wybiegł z krzaków i zaczął krzyczeć, wbiegł do domu, zatrzymał się i zobaczył swojego konającego ojca, podszedł do niego i zapytał

-Co się tutaj stało (przerażonym głosem)

-To ( i tutaj pada imię herszta bandy która napadła na dom) -wykrztusił ojciec.

-Nie Tylko nie to - Zakrzyczał nasz Bohater

Nagle Nasz bohater traci przytomność i robi się czarny ekran.

Budzimy się w klatce i gdzie zaczyna się nasza gra.

Na początku bohater będzie torturowany i jego energia życiowa spadnie do 1/4, będzie musiał 

wydostać się z lochów gdy uda mu się uciec na drodze napotka starca którego będzie musiał odprowadzić 

do tartaku za miastem (po drodze napotka wiele dzikich stworzeń które będzie musiał zlikwidować).

Wiedząc że go szukają chce zostać na noc u starca ten się zgadza na to pod jednym warunkiem że dostarczy mu jego pieniądze za drewno z pobliskiej farmy (będzie z tym trochę problemów).

Po zdobyciu pieniędzy może przenocować w tartaku, lecz można wybrać inną ścieżkę przebycia tej ciężkiej nocy (albo na dworze tam gdzie szukają go całe dziesiątki patroli, lub w domu starca).

Po przebyciu pierwszej nocy bohater musi pytać się ludzi o "bandę która zabiła jego rodziców"

Po wielu misjach dojdzie do tego kto zabił jego rodzinie lecz przed tym zlikwiduje całą bandę.

Banda (nazwa do wymyślenia) zagarnęła cały kontynent, współpracują z nimi także najniebezpieczniejsze 

myślące stworzenia na kontynencie 

-Ogry

-Orkany

-Guliski

Banda ta zbiera haracze z wszystkich farm tartaków młynów na całej krainie. Co najgorsze zajęli także Zamki i osady (twoim zadaniem będzie oczyścić krainę ze zła).

Fabuła gry jeszcze do rozpisania.

 

Świat gry

Składa się z jednego kontynentu podzielonego na pustynny, bujna zieleń oraz moczar na których żyją koczownicy. Kontynent będzie nosił nazwę "Lyrthana" w każdej krainie będą występowały inne typy zwierząt, stworzeń odpowiadających klimatowi.

 

Parę screenów z tech dema.

20590259.jpg

w1152.png

75475991.jpg

w1152.png

66489391.jpg

w1152.png

 21677892.jpg

w1152.png

99838468.jpg

w1152.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hmm, może ja się zgłoszę jako programista C++... Ta sceneria przypomina bardzo Bloody Masacre ;p

Niestety nie bardzo wam ufam... napiszę może jeszcze dziś czy wchodzę:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Lyrthana strasznie przypomina mi Myrtanę, do tego koczownicy. Inspirowaliście się Gothiciem?

 

Grafika ładna :) Ma ten klimat.

 

Tylko pytanie: od kiedy działacie jako grupa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z taką reklamą nie masz co odpowiednich ludzi szukać. O screenach wszem i wobec informuję, że są to zrzuty z techdema Esenthel zatytułowanego Bloody-Massacre. Plagiat nie jest tutaj wskazany niestety ;/ Chciałem Ciebie naprowadzić na dobrą drogę, ale zdenerwowałeś mnie podpisywaniem się pod cudzą pracą... wybacz ;(

EDIT: literówka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak grafika została wyrenderowna na podstawie bloody masacre, ale wszyskie modele prócz beczki sa mojego autorstwa, drzewo jest z "generatora drzew". aktualnie tworzymy modele do planszy jak i sam świat narazie głównym zadaniem programisty było by wszystko usatiwć i zrobic system dialogów a o następnych krokach pomyslimy po wykonaniu tych.

 

Tak więc czekam na kontakt gg

 

 

 

FORMA TERENEU ZOSTSTAŁA ZROBIONA OD POCZĄTKU OBIEKTY SĄ MOJEGO AUTORSTWA oprócz

 

-beczki

 

-napisu życia 

 

-wstawiłem te obiekty do silnika żeby zobaczyć jak to będzie wyglądać z tym że wszystko zrobiłem sam od podstaw oprócz dodania kilku beczek ale teraz zaczołem nową planszę nie opartą o Blody Masacree (ty chyba nawt nie grałes w Blody Masacree bo takich obiektów tam nie ma)

 

W jakie to nerwy musze wchodzic szukając tych programistów.  :jezor:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Bandy chyba nie zajmują kontynentów. Już prędzej hordy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widać ze potrzebujecie kogos od fabuly.

Pierwsze jej zdania sa w ogole nie po polsku, az dziwnie sie to czyta. No i co to za przyjemnosc grac 'jakims' bohaterem ktory 'pewnego razu' poszedl do lasu po drewno. Jakies imie? Czym sie zajmuje, co robi? Jakas fabuła? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim dopracujcie fabułę. Mnóstwo błędów, w większości interpunkcyjnych, które odstraszają ludzi...

Jak chcesz, to skontaktuj się ze mną na pw, pomogę Ci ją dopracować :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Saus: W Gothicu imię bohatera nie było znane od pocżątku G1 do końca G3:ZB, a tłumy fanów ta seria miała :]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie, jaki sens ma granie w grę, kiedy ty już większość opowiedziałeś w 1 poście? Poza tym, nie znam języka niepolskiego, więc pierwszych kilku zdań po prostu nie rozumiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co do fabuły to jest pisana od nowa będzie opisany świat jakie postacie itd. ale na necie podam tylko początek. pod koniec wakacji będziecie sobie mogli pograć w demo.

 

Nowości.

 

Grę przekładamy na nasz autorski silnik (w trakcie realizacji)

 

po co płacić tysiące za licencję jak sobie mozna samemu napisac silnik pod grę i to jeszcze zoptymalizowany pod grę

 

 

 

A tutaj mały screen postaci (narazie w sleepkach ale dodam mu potężną zbroje, do zrobienia są jeszcze heigh mapy)

 

bohaterscreen.jpgw1024.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

low-poly człek z esenthela..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sam go zrobiłem tyle że tez mu dałem gatki takie jak w esenthelu. troche podobny 

 

Teraz robi mu szkielet

 

 

Dla porównania to jest człowiek z Esenthela (najpierw się upewnij co piszesz a potem możesz napisac)

 

Nie piszcie więcej tych bzdur bo mnie nerwica bierze jak coś robiłem przez cały dzień a tu jakis "Hrabia"

 

pisze mi że to z esenthela a z reszta napisałem że zmieniamy silnik na autorski.

 

czowiekzesenthela.th.jpg

 

Znalazł się spec od Esenthela :thumbsup: :jezor:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z takim podejściem to nie oczekuj rzeszy chętnych. Mamy prawo wytknąć błędy, gdyż te zdecydowanie zniechęcają nas do współpracy z tobą. Najpierw stwórz jakiąś cząstkę silnika, pokaż co TY potrafisz, dopiero szukaj współpracowników. Polecam najpierw wyprodukowanie czegoś za free, sprawdzenie czy popularne, dopiero łapać się za komercjale. Ludzie chłamu nie kupią. Jestem już zajęty innym projektem, ale w sprawie jakiś pomysłów fabularnych/questów możesz do mnie pisać.

 

Z tego co wymyśliłeś, to mi przypomina mix Fable i Gothic. To z tym bohaterem co idzie po drewno(w fable idzie dać siostrze czekoladki) i napadają bandyci (w fable też) mordują matkę (w fable ojca). Z Gothica to ta Lyrthana i wspomniani koczownicy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja się do kolegi zgłosiłem jako programista.

Jeżeli będę miał tyle wolnego czasu ile mam gra powstanie na moim autorskim silniku pisanym w visual c++ z użyciem najnowszego sdk dx od microsoftu.

Co do silnika gry to wzorować się będę na gothic 2 jednak wprowadzę najnowsze technologie między innymi

- shadery

- image map

- caustics

- hdr, bloomy itp

- kolizje pixel per pixel

- Mipmapping

- miękkie cienie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
- shadery

a w nich:

- caustics

- hdr, bloomy itp

- miękkie cienie.

podstawy:

- image map

- Mipmapping

Tak więc IMO najnowszą technologią tego nie nazwę :P

(bo tak na prawdę shadery są znane i dostępne od bardzo dawna, jedynie jakoś tutaj o nich mało kto słyszał jeśli chodzi o GD)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Co do fabuły to jest pisana od nowa będzie opisany świat jakie postacie itd. ale na necie podam tylko początek. pod koniec wakacji będziecie sobie mogli pograć w demo.

Znajdź kogoś innego to fabuły bo to co przedstawiłeś to jakieś malutkie opowiadanko tak napakowane błędami, że prawie się czytać tego nie da. Po drugie jeżeli jesteście w trakcie tworzenia autorskiego engine to zapomnijcie o tym, że pod koniec wakacji będzie demko (no chyba, że właśnie go kończycie) :) . Ogólnie jakoś trudno mi uwierzyć, że kiedyś cokolwiek z tej gry będzie, ale mimo wszystko życzę powodzenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×