Skocz do zawartości
Syliush

Irrlicht kurs

Rekomendowane odpowiedzi

Macie może jakiegoś linka do kursu Irrlichta???

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W jakim jezyku (programowania ofc)?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Irrlicht to silnik / biblioteka a nie jezyk programowania...

EDIT: przyznaj sie - niedawno uslyszales o Irrlichtcie, byc moze sciagnales te biblioteke, ale nie zaznajomiles sie z tym czym to jest dokladnie i wogole czym sie to zajmuje? Jak tak to radze poczytac wiecej, bo dostajac kursy nie zrozumiesz nic, jesli nie bedziesz wiedzial nic o bibliotece.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przyznaje racje bo niedawno skończyłem kurs programowania w C++ i chciałem wziąć się za grafikę 3d i wtedy znalazłem jakiegoś Irrlicht. A co ty byś mi polecił na programowanie grafiki w 3d???

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

najpierw powiedz, czy w tym kursie miales programowanie obiektowe, oraz obsluge okna (tworzenie okna i obsluge komunikatow) i czy nauczyles sie z tego korzystac?

Bo jesli to byla tylko konsola i znikoma obiektowosc to zostalo Ci jeszcze to co wymienilem sie nauczyc.

A skoro grafika 3d dla poczatkujacego to polecam Irrlicht (bo prosty) a potem dopiero Ogre :) Zawsze mozesz sprobowac samemu napisac silnik graficzny (ale to juz wyzsza szkola jazdy) w bibliotece DirectX (obiektowy, lecz tylko na platformy windowsowe) czy OpenGL (multiplatformowy, podobno latwiejszy niz DX ale brak obiektowosci (mi to daje pelna swobode dzialania, ale ma pewne ogranniczenia jakimi sa rozszerzenia - nie wszystkie karty obsluguja wszystkie rozszerzenia, poniewaz OGL nie ma jako tako jednolitego standardu, poza tym technologicznie jest 7 lat do tylu od DX) wiec jak chcesz by dzialalo na wszystkich PCtach (Windowsowych) nie zaleznie od karty to bierz DX).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Irrlicht ma na swojej stronie dużo przykłądów i tutoriali (oczywiścia ang.), na forum irrlichta doświadczeni wymiatacze też raczej ci pomogą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja też ściągnąłem Irrlicht, ale po rozpakowaniu okazało się że w środku nie ma żadnej instalki tylko same obrazki.Jak z niego korzystać? Pisać w notatniku?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

nie, w visual c++, code::block, dev c++ itd :)

chociaż w notatniku też można, a później skompilować ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ja też ściągnąłem Irrlicht, ale po rozpakowaniu okazało się że w środku nie ma żadnej instalki tylko same obrazki.Jak z niego korzystać? Pisać w notatniku?

Skoro nie wiesz takiej rzeczy, to radzę Ci się wogóle za to nie brać...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widać ze nic nie umie z programowania:) wielki programista który nigdy nie spotkał kompilatora. Polecam zapoznanie sie z obsługa kompilatora, oraz językami programowania.:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

chcę uczyć się C++ i zrobić jakąś grę w 3d ,dlatego ściągnąłem Irrlicht ale nie wiedziałem gdzie wpisywać kod

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

najpierw dowiedz się co to kompilator potem spróbuj się nauczyć podstaw c+. Pisanie gier niestety nie polega na funkcji

CreateGame(char* typ_gry, int ilość_wymiarów, bool czy_ma_być_grą_roku, float średnia_ocen_w_internecie);

Zacznij od prostych programów konsolowych, jak chcesz stworzyć gierkę 3D w 5 minut poszukaj programu the 3D gamemaker ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

temat zayebiscie stary, a Wy dalej posuwacie tego nieboszczyka, nekrofile.

Zamykam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×