Skocz do zawartości

Klasy.


Harv

Klasy.  

28 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Klasy?

    • Zwykłe
      7
    • Unikatowe
      16
    • Nie wiem
      5


Rekomendowane odpowiedzi

Najra:

Ksiezniczka ciemnosci, wszystkie staty podchodza w gore, w nocy, pottrafi pociac wroga na kawalki

Serann:

Wodny rycerz, potrafi spowodowac ze jego wrogowie rozplyna sie albo wyparuja

Freya:

Kobieta orzel, przleci kazde morze, ale rownierz szybko sie meczy, ma daleka widocznosc

Oromis:

Poterzny obcy, potrafi czytac w myslach istawac sie niewidzialny, ma niesamowita moc, ale za to jest glupi

 

Moje propozycje, mozesz zmienic charakterystyke na jaka chcesz, te sa takie unikatowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnicę pomiędzy klasą unikatowa i nieunikatową mozna przedstawić w następujący sposób

 

 

Kultysta zla:

Czyniąc zło zabija więc wychodzi mu to nader sprawnie

Zły kultusta:

Kultywując stał sie zły więc zabija wykorzystując kult.

 

Zatem gtfo z tym pytaniem i sam se wymyśl jakie klasy mają być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odp. 4 - Bez klas. Nikt nie wie jaka klasa jest dobra w grze, zanim w nią nie pogra minimum z tydzień. Ewentualnie zrób określanie klasy, czyli stosunek współczynników, np. Jeśli największa jest siła i siła woli to gracz jest magiem bitewnym, a jeśli największa jest zręczność to jest łucznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

preferuje zwykle klasy poniewaz pod maga, wojownika, lotrzyka mozna podciagnac niemal kazda inna. pozatym jesli ma sie dobry pomysl to zwykli mag/woj/lotr moga stac sie naprawde interesujacymi postaciami. popatrzcie na zapowiedzi diablo3, jakis "jungle doctor" czy ktos tam ktory wyglada na polaczenia maga, szamana i nekromanty. ja rozumiem orginalnosc ale bez jaj im bardziej udziwniona postac tym latwiej zgubic odpowiedni klimat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował bez klas, ale z rozbudowanym systemem umiejętności (nie cech). Gracz wybierałby sobie kilka umiejętności głównych i miałby z tego powodu do nich bonusy, np. +10 na starcie i szybciej wzrasta itp. Do tego bonusy z cech i rasy. Podobnie było to zrobione w Morrowindzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabiję was za "Matthewa". Po raz setny powtarzam: "Matthew" się nie odmienia!!!

 

@Up: Popieram! (XD) Pochwalam Bethesdę - ten pomysł z rozwijaniem umiejętności poprzez szlifowanie ich to najlepsza rzecz jaka została użyta w cRPGu.

 

Zwykłe klasy sux. Wtedy można czuć się bardzo ograniczonym. Rozbudowany system klas sux 2 - jeszcze większe ograniczenie co do rozwijania postaci. Skąd 6-latek ma wiedzieć kim będzie w przyszłości. Ma za mało doświadczenia (expa XD) żeby to wiedzieć. Z czasem odkrywamy u siebie talent i go rozwijamy i ja bym się tej zasady trzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...