Skocz do zawartości
Harv

Klasy.

Klasy.  

28 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Klasy?

    • Zwykłe
      7
    • Unikatowe
      16
    • Nie wiem
      5


Rekomendowane odpowiedzi

No to od początku.

Robię rpg w izometrii i teraz pada pytanie: wolicie zwykłe klasy (mag wojownik łucznik itp.) czy 'unikatowe'(amazonka, barbarzyńca, zabójczyni, druid (ta, jak z diablo))?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Najra:

Ksiezniczka ciemnosci, wszystkie staty podchodza w gore, w nocy, pottrafi pociac wroga na kawalki

Serann:

Wodny rycerz, potrafi spowodowac ze jego wrogowie rozplyna sie albo wyparuja

Freya:

Kobieta orzel, przleci kazde morze, ale rownierz szybko sie meczy, ma daleka widocznosc

Oromis:

Poterzny obcy, potrafi czytac w myslach istawac sie niewidzialny, ma niesamowita moc, ale za to jest glupi

 

Moje propozycje, mozesz zmienic charakterystyke na jaka chcesz, te sa takie unikatowe

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Różnicę pomiędzy klasą unikatowa i nieunikatową mozna przedstawić w następujący sposób

 

 

Kultysta zla:

Czyniąc zło zabija więc wychodzi mu to nader sprawnie

Zły kultusta:

Kultywując stał sie zły więc zabija wykorzystując kult.

 

Zatem gtfo z tym pytaniem i sam se wymyśl jakie klasy mają być

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

poxipol: napewno skorzystam! :thumbsup:

globi: czy ja powiedziałem, ze bede korzystał z tych z diablo? nie. podałem tylko przykłady

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

nie musisz koniecznie dawać klas postaci żeby było ich dużo ale zawsze to jest jakieś urozmaicenie. Ja proponuje zrobić 3 podstawowe ale z wieloma buildami - to jest najlepsze ^^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Odp. 4 - Bez klas. Nikt nie wie jaka klasa jest dobra w grze, zanim w nią nie pogra minimum z tydzień. Ewentualnie zrób określanie klasy, czyli stosunek współczynników, np. Jeśli największa jest siła i siła woli to gracz jest magiem bitewnym, a jeśli największa jest zręczność to jest łucznikiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

o, świetny pomysł Matthew. dzekuje =*

ktos ma jakies inne pomysły dot. klas?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

preferuje zwykle klasy poniewaz pod maga, wojownika, lotrzyka mozna podciagnac niemal kazda inna. pozatym jesli ma sie dobry pomysl to zwykli mag/woj/lotr moga stac sie naprawde interesujacymi postaciami. popatrzcie na zapowiedzi diablo3, jakis "jungle doctor" czy ktos tam ktory wyglada na polaczenia maga, szamana i nekromanty. ja rozumiem orginalnosc ale bez jaj im bardziej udziwniona postac tym latwiej zgubic odpowiedni klimat.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Globi: może jeszcze szalony drwal na motorówce?

 

Nie, wolałbym myśliwego-hydraulika ze specjalną umiejętnością "Obieranie ziemniaków"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Proponuje następujące nazwy klas

 

Magik

Kradziej

Łucznik sportowy

Leśniczy

A gdzie kładziej kostki? ;/

Jestem za pomysłem Matthewa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował bez klas, ale z rozbudowanym systemem umiejętności (nie cech). Gracz wybierałby sobie kilka umiejętności głównych i miałby z tego powodu do nich bonusy, np. +10 na starcie i szybciej wzrasta itp. Do tego bonusy z cech i rasy. Podobnie było to zrobione w Morrowindzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zabiję was za "Matthewa". Po raz setny powtarzam: "Matthew" się nie odmienia!!!

 

@Up: Popieram! (XD) Pochwalam Bethesdę - ten pomysł z rozwijaniem umiejętności poprzez szlifowanie ich to najlepsza rzecz jaka została użyta w cRPGu.

 

Zwykłe klasy sux. Wtedy można czuć się bardzo ograniczonym. Rozbudowany system klas sux 2 - jeszcze większe ograniczenie co do rozwijania postaci. Skąd 6-latek ma wiedzieć kim będzie w przyszłości. Ma za mało doświadczenia (expa XD) żeby to wiedzieć. Z czasem odkrywamy u siebie talent i go rozwijamy i ja bym się tej zasady trzymał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×