Skocz do zawartości

Adamg1996

Użytkownicy
  • Zawartość

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Adamg1996

  • Tytuł
    Smart Newbie

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  1. Galeria Grafik

    Aa.. Dzięki za opinie. :thumbsup: Nie pozostaje mi nic innego niż ćwiczyć i posłuchać opinii fanów mang/anime. ;p
  2. Galeria Grafik

    A co sądzicie o moim czymś.. ? :D 1 2 3
  3. Może teraz zauważycie 3D: https://gmclan.org/up6237_12_3d_lite617ac.html
  4. [Java] Problem z kompilacją programu

    Ale Panel to rozszerzenie JPanel.
  5. [Java] Problem z kompilacją programu

    Pokazuje. Zaraz pozaznaczam..
  6. Hej.. Skleciłem na szybko taki mały przykład 3D w GM Lite. Jest w nim narazie tylko jeden trójkąt który możemy poruszać czy nie wiem jak to nazwać.. ;p Download: https://gmclan.org/up6237_12_3d_lite.html Nowa wersja: https://gmclan.org/up6237_12_3d_lite617ac.html Jest to na szybko i chaotycznie ponieważ chce poznać waszą opinię czy warto dalej "rozwijać" ten "silnik". :D Jeśli wam się spodoba taki pomysł to mogę zrobić podstawowe figury, może rysowanie tekstur jakieś "bloczki" dla mniej obeznanych z GMLi przede wszystkim upożądkować kod (jeden obiekt w GM to to jeden obiekt 3D a nie jeden wierzchołek). Mam prawie wszystko przygotowane, muszę to tylko przepisać na GameMakera. Chciałem sobie zrobić grę 3D w javie ale mam mnóstwo problemów więc postanowiłem zrobić z tego 3D dla właścicieli Lite'a. Proszę o komentarze czy podoba wam się pomysł.
  7. Hej napisałem sobie taki program (jeszcze nie skończony). import javax.swing.*; import java.awt.*; import javax.swing.border.*; import java.util.*; public class ApImg { public static void main(String args[]){ Okno okno=new Okno(); } } class Okno extends JFrame { public Okno(){ setSize(800,600); setTitle("Obrazek"); Panel panel=new Panel(); Border krawedz=BorderFactory.createLineBorder(Color.red,5); panel.setBorder(krawedz); add(panel); setDefaultCloseOperation(3); setLocationRelativeTo(null); setVisible(true); } } #class Panel extends JPanel implements KeyListener { int x=0; int y=0; public Panel() { setFocusable(true); $ addKeyListener(this); } #public void KeyPressed(KeyEvent e){ int kod=e.getKeyCode(); # if (kod==KeyEvent.VK_RIGHT){ x=x+4; } # if (kod==KeyEvent.VK_LEFT){ x=x-4; } # if (kod==KeyEvent.VK_UP){ y=y-4; } # if (kod==KeyEvent.VK_DOWN){ y=y+4; } } #public void KeyTyped(KeyEvent e){} #public void KeyRelased(KeyEvent e){} public void paintComponent(Graphics g){ ImageIcon im=new ImageIcon("img.png"); Image img=im.getImage(); g.drawImage(img,x,y,null,null); } } # - cannot find symbol $ - method addKeyListener in class component cannot be applied to given types Ktoś wie dlaczego wyskakuja takie błędy ?
  8. TDS Statki, meteoryty i inne bajery

    Aj.. Zapomniałem dodać, że tłem ma być "pustka" kosmiczna, tzn. jakieś planety, galaktyki i nic więcej.
  9. TDS Statki, meteoryty i inne bajery

    @RassTak Super ! Wielki dzięki. Meteoryt też fajny. :) @MXQ Fajne, napewno ich użyję. @Cordoba Wyszło wyszło. :) @Fronia1996 Troche za małe, ale dzięki za chęci.
  10. TDS Statki, meteoryty i inne bajery

    @RassTak To jest naprawde niezłe. Gdybyś znalazł jeszcze 2 takie statki to byłoby ekstra. :)
  11. Witam zacnych kolegów.. Potrzebuję grafiki do TDS (którego główny silnik posiadam i zostały do zrobienia tylko bajery) : -tło (1280x800) -statku kosmicznego (128x128), -statku kosmicznego przeciwnika (128x128), -statku kosmicznego przeciwnika 1 (64x64), -statku kosmicznego przeciwnika 2 (64x64), -statku kosmicznego przeciwnika 3 (64x64), -meteorytu (64x64), -meteorytu (32x32), -meteorytu (16x16), -bonusu(kółka) z napisem "Sp" (32x32 i/lub 64x64), -bonusu(kółka) z napisem "HP" (32x32 i/lub 64x64), -bonusu(kółka) z napisem "Scr" (32x32 i/lub 64x64), -celownika (32x32). Mam nadzieję, że nie wymagam za wiele oraz, że mi pomożecie. :) Zostało już tylko tło (1280x800). Kto zdoła zadaniu ? :)
  12. 3d + 2d

    https://gmclan.org/up6237_12_Domek.html A sterowanie i sprity musisz poodwracać, ponieważ kamera w d3d jest od dołu pokoju a nie tak jak w edytorze roomów od góry. Chyba można ją odwrócić ale strasznie to wygląda i bardzo utrudnia chociażby rysowanie domków.
  13. gry/programy z gm w szkołach i dyskusje na temat wiary

    Wow.. Nie wiedziałem, że w polskich szkołach na informatyce robi się coś poza wchodzeniem na kwejka demoty komixxy itp. itd.. U mnie nauczyciel obudził się pod koniec roku i "nauczyłem" się wycinać kawałek obrazka w gimpie, wkleić go i zapisać w innym formacie. Ahh.. To były czasy.. Szkoda, że w 2 i 3 gim nie ma informatyki. Zawsze można było sobie pograć w jakieś beznadziejne flash'ówki.. ;p
  14. Kill'em all

    Emulator androida na PC Jak skończę pobierać to ocenię. Ah.. Wersja Androida 1.5.3 -_- No to nie odpale gry. Ale po screenach ładnie wygląda. Pewnie nie jest jakaś super wciągająca ale to jest wada gier mobilnych. W dodatku to są tylko moje przypuszczenia. ;p
  15. 3D budynki od góry

    Mmmm.. Nie dawno zacząłem bawić się w 3D i za dużo nie umiem ale spróbuję. Może jutro rano coś wykombinuję i wrzucę.
×