Skocz do zawartości

hudy0070

Użytkownicy
  • Zawartość

    462
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O hudy0070

  • Tytuł
    Forum Veteran
  • Urodziny 02/18/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • GG
    11944805

Profile Fields

  • Skąd
    Biłgoraj
  • Płeć
    Male
  1. Jakieś takie dziwne poruszanie

    GML if(abs(obj_tarim.x-obj_chodzenie.x)>4)) { move_towards_point(obj_chodzenie.x,y,4); } else { move_towards_point(x,obj_chodzenie.y,4); }
  2. Room

    Co do wcześniejszego problemu: GML (step) if( room = room0 ) if monet=9{ monet=0 room_goto_next() } GML (create) x=ty.x; y=ty.y;
  3. HUD

    https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=210 O coś takiego Ci chodzi?
  4. Multi-draw line

    GML draw_primitive_begin(pr_linestrip) ?
  5. http://www.gmlscripts.com/script/instance_nth_nearest
  6. Nie chodzi przypadkiem o funkcję instance_nearest? Instance_nearest zwraca id najbliższej instancji danego obiektu.
  7. Uporczywy kod

    Return zdaje się jest sam w sobie breakiem?
  8. Odwrócenie kolorów surface

    http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=492876 może Ci to jakoś pomoże?
  9. GML collision_line(x1,y1,x2,y2,object0,true,false)
  10. Place meeting

    nie wystarczy dodać else między warunkami?
  11. Identyfikator "Obiektu"

    GML (create) oMap=ds_map_create(); for(i=0;i<65536;i+=1;) { if(object_exists(i)) { ds_map_add(oList,i,object_get_name(i)); } } I masz mapę z obiektami jeżeli chcesz się tak męczyć.
  12. Identyfikator "Obiektu"

    może spróbuj coś pokombinować z object_get_name?
  13. Identyfikator "Obiektu"

    Zamiast bawić się w dodawanie kolejnych różnych obiektów, stwórz sobie jeden obiekt i w zależności od tego czym ma być zmieniaj mu parametry. Możesz też zastosować switcha jeżeli znasz ID wszystkich obiektów.
  14. Galeria Grafik

  15. Najbliższy widoczny obiekt

    GML (scrfindnearestvisible) /* argument0 - obiekt który ma być widoczny argument1 - gracz? argument2 - ściana */ var dyst,ID,a; a=sqrt(sqr(room_width)+sqr(room_height)); with(argument0) { if(!collision_line(x,y,argument1.x,argument1.y,argument2,false,false)) { dyst=sqrt(sqr(x-argument1.x)+sqr(y-argument1.y)); if(dyst<global.a) { global.a=dyst; ID=id; } } } return id;
×