Skocz do zawartości

Bixon

Użytkownicy
  • Postów

    518
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez Bixon

  1. Zagrałem, niezbyt mi się podoba.

    Po 5 minutach grania trafiłem na pierwszego wroga.

    W dodatku brak wypełnień w podłodze i suficie psuje klimat.

    Czekam na nową wersję.

    W tej chwili mogę dać 3 gwiazdki.

    Ps. Przydało by się więcej broni i lekkie zwolnienie tempa chodzenia przeciwników.

  2. Podoba mi się ;]

    Nie wiem, czy ktoś już o tym pisał, ale mógłbyś dodać pozostawanie gruzów ;p

    Samo sterowanie jest ok.

    Gra chodzi normalnie ok. 90%, najniżej spadło mi do 26% jak 3 budynki obok mnie się waliły

  3. Widzę, że data premiery już niedługo...

    Pokaż ssa z tymi paskami umiejętności i potrzeb. Z chęcią bym je zobaczył, a na blogu się ich nie doszukałem.

    No i wielki +, że projekt w C++

  4. Narazie 1 screen (jutro dorzuce jeszcze 1), zna ktoś jakiś program do nagrywania tego co jest na monitorze heh? Bo na screenie nie są pokazane wszystkie fajne efekty ponieważ one się ruszaja heh:)

     

    Jaki ? Mogę polecić HyperCam :)

     

    Co do gry - jeżeli faktycznie poświęcisz uwagę efektom i grywalności to może wyjść z tego coś ciekawego.

    No i przede wszystkim: kiedy zobaczymy coś więcej ?

  5. Nawet fajnie się zapowiada, ale mógłbyś zmienić parę rzeczy.

    Z tego co widzę po ssach:

    - Poprawka krawędzi i zakrętów drogi. Ciężko znaleźć taki prostokątny ;p

    - Napis w prawym górnym rogu (Cel itp.) strasznie się zlewa z resztą.

    No i to chyba tyle :P

    Zobaczymy co z tego wyjdzie :D

  6. No tak, ale w takim wypadku muszę tworzyć dwa obiekty dla każdej rzeczy?

    Bo np. miecz leżąc na ziemi nie może korzystać z viewów, a będąc w slocie tak.

     

    -------------------------------

    EDIT

     

    Dobra, udało mi się ustawić tak, że działa, tylko mam teraz jeszcze jeden problem z rysowaniem rzeczy na np. panelu.

    Wszystko ładnie chodzi, ale sloty itemów nie chcą się wyświetlać.

    Czy może być taki kod ?

    GML
    draw_sprite(spr_inventory,0,x + o_paneldol.x + 750,y + o_paneldol.y + 30);
  7. Postanowiłem wykorzystać w grze przykład inventory zrobiony przez David Darka (na jakiś czas, potem przejść na tablice). Link do przykładu - https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...mp;hl=inventory

     

    No i teraz kwestia tego, żeby itemy zatrzymywały się w plecaku na dłużej. Tj. jak idę w dół i w tą samą stronę przesuwa się view, to żeby itemy też szły.

    Próbowałem to rozwiązać tak :

    GML
    if w_plecaku = 1 && x = o_plecak1.x

    {

    x = o_plecak1.x;

    y = o_plecak1.y;

    }

    else

    if w_plecaku = 1 && x = o_plecak2.x

    {

    x = o_plecak2.x;

    y = o_plecak2.y;

    }

    else

    if w_plecaku = 1 && x = o_plecak3.x

    {

    x = o_plecak3.x;

    y = o_plecak3.y;

    }

    else

    if w_plecaku = 1 && x = o_plecak4.x

    {

    x = o_plecak4.x;

    y = o_plecak4.y;

    }

     

    Ale gm najprawdopodobniej nie nadąża, i przedmioty zjeżdżają w dół, po czym gdy trafią na jakikolwiek ze slotów, zatrzymują się przy nim, po czym przy przesuwaniu viewa znowu odjeżdżają i tak w kółko.

    Jak można to inaczej rozwiązać ?

     

    I drugie pytanie, jak upłynnić przesuwanie obiektu za viewem ?

    W step obiektu mam wpisane:

    GML
    x = view_xview[0]

    y = view_yview[0] + 450;

    Ale strasznie nim trzęsie przy poruszaniu viewa. Tak jakby nie nadążał.

     

    Pozdrawiam ;]

×
×
  • Dodaj nową pozycję...