Skocz do zawartości

baca

Użytkownicy
  • Postów

    1 192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez baca

  1. lol tego jeszcze nie widziałem.

    Co do wieku to powinien wystarczyć według Oceny treści konsoli Google Play

    "Treści dwuznaczne lub aluzje

    Sytuacje o wyraźnym charakterze seksualnym"

    Chyba, że coś bardziej pikantnego dodasz.

  2. Już zagłębiałem się w ten temat, choć moja gra jest duuużo prostsza. Pewnie dlatego, że robione w 2-3 tygodnie i nie chciało mi się więcej przy niej siedzieć.

    Jest dostępna jedynie na IOS, pewnie będzie to trzeba wkrótce zmienić. (nie chciało mi się bawić w konwersje na andka po kilku nieudanych próbach z kompilacją w GM jakiś błąd przy stosowaniu reklam czy coś).

     

    848
  3. Po prawie dwóch latach pierwsza aktualizacja :D

    Poprawiłem wiele drobnych błędów, dodałem edytor map, udostępnianie jak i ściąganie ich z internetu.

     

    Na razie aktualizacja tylko na androida:

    http://play.google.com/store/apps/details?...studio.rabbit3D

     

    na IOS'a musi najpierw przejść weryfikacje.

     

    Tak wygląda edytor map. Wymaga jeszcze dopieszczenia, ale działa dobrze.(Mam nadzieję, że ktoś porobi parę mapek ;P )

     

    12496100_986923581376473_3363382144282594760_o.png

     

    Edytor zrobiłem tylko z jednego powodu, nie mam pomysłu na własne :D, więc niech gracze sami wymyślają i udostępniają innym.

     

    A tak na marginesie dlaczego firefox zawsze dodaje mi jakąś losową liczbę na końcu posta w pełnym edytorze?

    1658

  4. @Lordzik - faaaajneee! jedyna rzecz niezgodna z fizyką, to nie reagujesz na ciśnienie powietrza w komorach (ta wydrąźona wgłąb część skał na dole - powietrze powinno blokować podnoszenie się poziomu wody w niej) :3

     

    Głupoty piszesz, gleba pewnie dobrze przepuszcza powietrze:D

     

  5. Kolejna gra robiona w stylu "byle wyrobić się w tydzień". Co prawda nie jest to oryginalna gra, tylko klon tysiąca klonów, ale kogo to obchodzi.

     

    kSB5Sf5.gifPDICWa8.png

     

    Rury zrobione w blenderze, reszta grafiki w inkscape.

    Aktualnie gra czeka na review w itunes connect.

    Później wrzucę też do google play jak będzie mi się chciało.

     

    Przy okazji odkryłem lag na ios(nie wiem jak na androidzie bo nie testowałem) przy inputcie klikania dla większej ilości klikanych obiektów(czyli od 9 do 36). Jedynym rozwiązaniem jakie znalazłem było wrzucenie akcji myszki do jednego obiektu(oczywiście tylko dla elementów wymagających szybkości klikania).

     

  6. Najlepszą rzeczą z Cyber Mychy była pełna wersja Woodiego Woodpeckera Escape from Buzz Buzzard Park.

    szalbierz1.jpg Co niee?

    A no i mimo lat jest ładniejsza niż gra Bacy xD

     

    A tam gadasz głupoty, w ruchu wygląda ładniej, jak woda/lawa płynie, postać i inne elementy ruszają się, efekty itp(Choć może to tylko mi się wydaje ;), rodzinie i mi podoba się). Po za tym jeśli policzyć czas włożony na zrobienie tego w porównaniu do tej "cyber muchy" to moja gra była robiona w expresowym tempie(choć to pewnie tylko wymówka). Spróbuję jeszcze poprawić jakoś, dodać jakieś pierdółki, poprawić modele i animacje, ulepszyć textury, dodać więcej efektów. Tylko pytanie czy będzie mi się chciało, bo już nawet nie mam pomysłu na nowe levele a chcę zrobić jeszcze 20-30 :/

    Jeszcze jedno pytanie z innej beczki, może ktoś ma jakieś pomysł na nazwę gry? Coś z Boy+Stars czy coś podobnego.

     

    Wideo(nie wiem czemu na nagraniu gra przycina się.:()

    https://www.facebook.com/BacaStudio/videos/...e=2&theater

     

    Jak zwykle robię grę bo lubię to robić :) i cieszę się z opinii nawet negatywnych, bo to motywuje do dalszej pracy.

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...