Skocz do zawartości

Kewin

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Kewin

  • Tytuł
    Chicken

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    Gdańsk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Sport, informatyka.
  1. Tak dokładnie o takie mi chodziło. Ale mam inną wersję game makera czy przez to może coś u mnie inaczej działać?
  2. _x = 130 _y = 1000-64 _r = 64 draw_circle(_x,_y,_r,10) if(mouse_check_button(mb_left)) { var mx = window_mouse_get_x(); var my = window_mouse_get_y(); if(point_in_circle(mx,my,_x,_y,_r)) { image_angle += (_x-my)/10 motion_add(image_angle, (_y-my)/30) } } else { speed = 0; } draw_circle(display_mouse_get_x(),display_mouse_get_y(),8,0); postać można teraz zatrzymać ale idzie tam gdzie ona chce a nie ja
  3. postać się rusza ale nie można nad nią zapanować
  4. Pojawiło się kółko ale nie lata koło kursora tylko raz jest daleko raz blisko
  5. Pewnie dobrze mi napisałeś ale ja coś źle robię. Mam sam event draw gui tak ma być czy ma być jeszcze np. create event.
  6. Narysowało takie kółko. Ale nic ono nie robi.
  7. if(mouse_check_button(mb_left)) { var mx = display_mouse_get_x(); var my = display_mouse_get_y(); if(point_in_circle(mx,my,_x,_y,_r)) { image_angle += (_x-my)/10 motion_add(image_angle, (_y-my)/30) } } ten kod do step event joystick?
  8. ok, dzieki,dopiero zaczynam przygodę z programowaniem
  9. if (keyboard_check(vk_left)) { image_angle = image_angle + 3; audio_sound_pitch(silnik,random_range(59.2,59.4)) audio_play_sound(silnik,6,0); } if (keyboard_check(vk_right)) { image_angle = image_angle - 3; audio_sound_pitch(silnik,random_range(59.2,59.4)) audio_play_sound(silnik,6,0); } if (keyboard_check(vk_up)) { motion_add(image_angle, 0.03); audio_sound_pitch(silnik,random_range(0.2,0.4)) audio_play_sound(silnik,0,0); } Chciałbym tak zrobić żeby to wszystko robił joystick.
  10. Pierwsze zdjęcie przedstawia postać na razie jest prosta bo zajmujem się programowaniem.
×