Skocz do zawartości

Temporal333

Użytkownicy
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Odpowiedzi opublikowane przez Temporal333

  1. Nie spodziewałem się takiego hejtu na delta time :D Z tego co wiem, to jest to standard w dzisiejszych grach i to nawet tych indy, a tutaj takie odradzanie :) Stosowanie delty trochę komplikuje parę rzeczy to fakt, ale czy z tego powodu rezygnować z czegoś co jest normą w grach? Z tego co widzę, to użytkownicy innych silników stosują deltę jakby była czymś normalnym, a w przypadku GM'a to widzę, że są zdanie podzielone.

  2. Tak jak w temacie, macie jakieś porady na temat stosowania delta time? Tworzę grę platformową i przerabiam ją na frame independent. Mam jeden obiekt główny, który odpowiada za większość akcji w grze, to w nim przeliczam deltę i inne obiekty pobierają wartość delty z niego. Poczytałem sobie trochę różnych rzeczy w internecie na temat delty w GM i im więcej czytam tym mniej wiem :D Jedni uważają, że to standard, inni natomiast odradzają używania delty. Są też sprzeczne informacje co do tego, co mnożyć przez deltę a co nie. Gdzieś wyczytałem, że np w platformówce grawitacje powinno mnożyć się przez deltę ale np taki skok "jumpimpulse/jumpforce" już nie, choć moje doświadczenie pokazuje, że to bez sensu :/ Czy powinienem ograniczać minimalną i makysmalną wartośc delty do jakieś konkretnej wartości? Rozumiem, że zbyt duża wartość delty może rozwalić mi grę poprzez teleportacje obiektów, błędy w systemie kolizji itd. Chętnie poczytam coś na ten temat od ludzi, którzy stosowali w swoich projektach deltę i mają kilka rad i wskazówek.

  3. Pewna wpływowa osoba namówiła mnie do tego bym zaprzestał coverowania, a zaczął tworzyć własne rzeczy. Na razie skomponowałem 2 i 3/4 kawałka, więc pochwalę się tym drugim kawałkiem:

    W przyszłości mam zamiar tu wrzucać kolejne twory. Z reguły ma to być muza pod wokal, a ze śpiewać nie umiem, to będą tylko "gołe" podkłady. W planach mam też zamiar nagrać kiedyś jakiegoś takiego bardziej krwistego instrumentala, gdzie instrumenty będą "śpiewać" a wokalista nie będzie potrzebny.

  4. Jak ocenicie ten domek?

    ps.nie zwracajcie uwagi na te napisy "stop" "restart"

    dom_smoke.gif

     

    Dziwna stylizacja, taki se prosty domek, zero cieniowania i semi-realistyczny dym. Trochę się to ze sobą gryzie. Brak konsekwencji.

  5. domeczek.png

    tak se zrobilem z tego tutka (bez kamyszkow i dachowek bo po unwrapowaniu tego wszystkiego ostatnie na co mialem ochote to szukanie ladnych tekstur)

    blenderowcy miejcie sie na bacznosci, nowy zawodnik wkracza na ring

     

    To teraz czas podmalować tę color mape.

  6. Nie wiem czy gra nadal powstaje, ale i tak napiszę parę słów. Przydałyby się w grze jakieś dźwięki, jakiś odgłos w przypadku użycia karty itd. Muzyka pomimo że nie najgorsze to chyba średnio pasuje do takiej gry. Przydało by się coś bardziej powolnego, by człowiek mógł się skupić. Bez jakiegoś tryby samouczka to będzie ciężko kogoś przyciągnąć do gry. Jako były fan karcianek tutaj się jednak nieodnalazłe, nie wiem jakie są zasady gry, co dana karta robi itp itd.

  7. Przyznajesz mi w tym rację, a jednocześnie próbujesz naśmiewać się z ludzi, którzy robią gry "dla dzieci".

    Naćpany, czy niespełna rozumu?

     

    Przyznaję Ci rację bo nigdy nie negowałem tego, że gry dla dzieci robią dorośli. Niczego się nie naćpałem, po prostu nie zrozumiałeś chyba mojej wcześniejszej wypowiedzi. Wcześniej tylko nawiązałem do hipokryzji jednego użytkownika, który chciał pokazać jak bardzo jest męski i według swojej pokrętnej logiki nie tylko pojechał po mnie, ale i po własnej osobie. Żeby było jasne, z nikogo się nie naśmiewam a już tym bardziej z twórców gier.

  8. Lubię przygodówki, ale czy to w ogóle jest gra przygodowa? Zagrałem w demo i odniosłem wrażenie, że biorę udział w interaktywnym opowiadaniu niż w klasycznej grze przygodowej. Nie ma żadnych wyzwań, nie muszę główkować jak poprowadzić dialog, gdzie kliknąć, jakiego przedmiotu w danym miejscu użyć itd, za to klikam by przewijać tekst i biernie oglądać kolejne wydarzenia, od taki samograj. Nie zrozum mnie źle, grafika i muzyka tworzą super klimat i aż chce się poznać dalsze losy bohaterki i dalszy rozwój akcji, ale jakoś brakuje w tym wszystkim wyzwania. Nawet jak na demo powinno tutaj być trochę czegoś więcej.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...