Skocz do zawartości

Temporal333

Użytkownicy
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Temporal333 w Rankingu w dniu 8 Grudzień 2019

Temporal333 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutralny

O Temporal333

  • Tytuł
    Chicken
  1. Glorious: Companions

    zajefajny ten jaszczur
  2. Glorious: Companions

    @ANtY tak z ciekawości: w jak dużym zespole robicie tę grę?
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wojzax wireframe
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wojzax dawaj porno, czyli siaty
  5. Ignis

    Patrząc na video mam aż chęć w to zagrać :).
  6. Red Order

    moje zdanie jest takie, że pokazywanie wnętrza budynku dopiero gdy jest się blisko wejścia jest całkiem ok
  7. Porady odnośnie delta time w projekcie.

    Ale w delcie chyba nie chodzi o to by ktoś mógł grać płynnie w stałych 15 fps na starym sprzęcie, a o to by radzić sobie z chwilowymi zrywami i nie mieć sytuacji, że postać podskoczyła niżej, bo w danym momencie miałeś spadek fps.Delta time nie jest od poprawiania performenc'u a po prostu niezależność od frameratu.
  8. Red Order

    Wygląda to superowo. Grafika, animacje i sam gameplay wyglądają bardzo pro. Taki pixal art to ja szanuję, bardzo estetycznie, nie kłuje w oczy i cieszy oko. Będę śledził postępy.
  9. Porady odnośnie delta time w projekcie.

    Nie spodziewałem się takiego hejtu na delta time Z tego co wiem, to jest to standard w dzisiejszych grach i to nawet tych indy, a tutaj takie odradzanie Stosowanie delty trochę komplikuje parę rzeczy to fakt, ale czy z tego powodu rezygnować z czegoś co jest normą w grach? Z tego co widzę, to użytkownicy innych silników stosują deltę jakby była czymś normalnym, a w przypadku GM'a to widzę, że są zdanie podzielone.
  10. Tak jak w temacie, macie jakieś porady na temat stosowania delta time? Tworzę grę platformową i przerabiam ją na frame independent. Mam jeden obiekt główny, który odpowiada za większość akcji w grze, to w nim przeliczam deltę i inne obiekty pobierają wartość delty z niego. Poczytałem sobie trochę różnych rzeczy w internecie na temat delty w GM i im więcej czytam tym mniej wiem Jedni uważają, że to standard, inni natomiast odradzają używania delty. Są też sprzeczne informacje co do tego, co mnożyć przez deltę a co nie. Gdzieś wyczytałem, że np w platformówce grawitacje powinno mnożyć się przez deltę ale np taki skok "jumpimpulse/jumpforce" już nie, choć moje doświadczenie pokazuje, że to bez sensu :/ Czy powinienem ograniczać minimalną i makysmalną wartośc delty do jakieś konkretnej wartości? Rozumiem, że zbyt duża wartość delty może rozwalić mi grę poprzez teleportacje obiektów, błędy w systemie kolizji itd. Chętnie poczytam coś na ten temat od ludzi, którzy stosowali w swoich projektach deltę i mają kilka rad i wskazówek.
  11. [Temporal] My own summer (instrumental cover)

    Dzięki za komentarz. Brakuje krzyku wokalisty który dodawał tego kopa. Gdybym tylko umiał śpiewać, to bym dogrywał wokale, a tak zostaje mi tylko granie instrumentali. Przy własnych kawałkach mogę zawsze założyć, że wokalu nie będzie, więc w instrumentach da się zawsze więcej melodii.
  12. https://soundcloud.com/temporal333/killing-in-the-name-instrumental-cover Instrumental cover Sotware: - Reaper - Guitar Rig5 - BuzMaxi Compressor - Superior Drummer 2.0 Gear: - Ibanez RGIR20fe - DR string 10-52 - dunlop The Wedge 0.88mm - IK multimedia Stealth Pedal - POD GX interface Dawno nic nie postowałem na forum a mam blokadę twórczą, więc czas na covery. _________________
  13. Temporal - własna twórczość

    Tym razem coś bardziej spokojnego i popowego, czyli ten pierwszy kawałek:
×