Skocz do zawartości

Temporal333

Użytkownicy
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Temporal333 w Rankingu w dniu 8 Grudzień 2019

Temporal333 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutralny

O Temporal333

  • Tytuł
    Chicken
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wojzax wireframe
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wojzax dawaj porno, czyli siaty
  3. Ignis

    Patrząc na video mam aż chęć w to zagrać :).
  4. Red Order

    moje zdanie jest takie, że pokazywanie wnętrza budynku dopiero gdy jest się blisko wejścia jest całkiem ok
  5. Porady odnośnie delta time w projekcie.

    Ale w delcie chyba nie chodzi o to by ktoś mógł grać płynnie w stałych 15 fps na starym sprzęcie, a o to by radzić sobie z chwilowymi zrywami i nie mieć sytuacji, że postać podskoczyła niżej, bo w danym momencie miałeś spadek fps.Delta time nie jest od poprawiania performenc'u a po prostu niezależność od frameratu.
  6. Red Order

    Wygląda to superowo. Grafika, animacje i sam gameplay wyglądają bardzo pro. Taki pixal art to ja szanuję, bardzo estetycznie, nie kłuje w oczy i cieszy oko. Będę śledził postępy.
  7. Porady odnośnie delta time w projekcie.

    Nie spodziewałem się takiego hejtu na delta time Z tego co wiem, to jest to standard w dzisiejszych grach i to nawet tych indy, a tutaj takie odradzanie Stosowanie delty trochę komplikuje parę rzeczy to fakt, ale czy z tego powodu rezygnować z czegoś co jest normą w grach? Z tego co widzę, to użytkownicy innych silników stosują deltę jakby była czymś normalnym, a w przypadku GM'a to widzę, że są zdanie podzielone.
  8. Tak jak w temacie, macie jakieś porady na temat stosowania delta time? Tworzę grę platformową i przerabiam ją na frame independent. Mam jeden obiekt główny, który odpowiada za większość akcji w grze, to w nim przeliczam deltę i inne obiekty pobierają wartość delty z niego. Poczytałem sobie trochę różnych rzeczy w internecie na temat delty w GM i im więcej czytam tym mniej wiem Jedni uważają, że to standard, inni natomiast odradzają używania delty. Są też sprzeczne informacje co do tego, co mnożyć przez deltę a co nie. Gdzieś wyczytałem, że np w platformówce grawitacje powinno mnożyć się przez deltę ale np taki skok "jumpimpulse/jumpforce" już nie, choć moje doświadczenie pokazuje, że to bez sensu :/ Czy powinienem ograniczać minimalną i makysmalną wartośc delty do jakieś konkretnej wartości? Rozumiem, że zbyt duża wartość delty może rozwalić mi grę poprzez teleportacje obiektów, błędy w systemie kolizji itd. Chętnie poczytam coś na ten temat od ludzi, którzy stosowali w swoich projektach deltę i mają kilka rad i wskazówek.
  9. [Temporal] My own summer (instrumental cover)

    Dzięki za komentarz. Brakuje krzyku wokalisty który dodawał tego kopa. Gdybym tylko umiał śpiewać, to bym dogrywał wokale, a tak zostaje mi tylko granie instrumentali. Przy własnych kawałkach mogę zawsze założyć, że wokalu nie będzie, więc w instrumentach da się zawsze więcej melodii.
  10. https://soundcloud.com/temporal333/killing-in-the-name-instrumental-cover Instrumental cover Sotware: - Reaper - Guitar Rig5 - BuzMaxi Compressor - Superior Drummer 2.0 Gear: - Ibanez RGIR20fe - DR string 10-52 - dunlop The Wedge 0.88mm - IK multimedia Stealth Pedal - POD GX interface Dawno nic nie postowałem na forum a mam blokadę twórczą, więc czas na covery. _________________
  11. Temporal - własna twórczość

    Tym razem coś bardziej spokojnego i popowego, czyli ten pierwszy kawałek:
  12. Pewna wpływowa osoba namówiła mnie do tego bym zaprzestał coverowania, a zaczął tworzyć własne rzeczy. Na razie skomponowałem 2 i 3/4 kawałka, więc pochwalę się tym drugim kawałkiem: W przyszłości mam zamiar tu wrzucać kolejne twory. Z reguły ma to być muza pod wokal, a ze śpiewać nie umiem, to będą tylko "gołe" podkłady. W planach mam też zamiar nagrać kiedyś jakiegoś takiego bardziej krwistego instrumentala, gdzie instrumenty będą "śpiewać" a wokalista nie będzie potrzebny.
  13. Czasami raz do roku wezmę gitarę do ręki i udaję że umiem grać :P https://soundcloud.com/temporal333/wake-up-...trumental-cover
×