Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 01/16/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Witam premiera Seid-a zaplanowana na ten rok , może to i lepiej w końcu mija 10 lat od wydania przeze mnie pierwszej gry jeszcze jako Dyzmaken nie dyzmek . Co do gry to staram się o odpowiednie dopasowanie grafiki jak najlepiej dobrane , szczegoly , efekty audio-wizualne
  2. 2 punkty
    Pewnie niewiele osób wie o projekcie "Dyzmaken 1.0" wprowadzonym do życia przez administrację GMClanu wiele lat temu. Była to ostateczność, do której uciekli się z powodu drastycznie spadającego poziomu aktywności na forum. Łudzili się wtedy, że nigdy więcej nie powołają się na tę kartę by ratować społeczność wirtyny gmclan.org. Tymczasem wersja 3.0 została uruchomiona...
  3. 2 punkty
    Na telefonie ta podstrona od Ligo24 się mocno rozjeżdża. Inne są wporządku.
  4. 2 punkty
    dopiero styczeń, a 2019 już zjedzony
  5. 2 punkty
    Ja bym przy lajkach został. i tyle
  6. 2 punkty
    Same lajki(więcej reakcji, raczej nie) miałyby moim zdaniem sens, gdyby miały jakiś realny wpływ na wyświetlanie newsów. Te częściej lubiane powinny być łatwiej dostępne, ale pojawia się pytanie jak to zrobić skoro wyświetlane są obecnie chronologicznie. Trzeba by, albo zrobić jakiś system indeksujący newsy na podstawie zarówno lajków i chronologii(jakiś prosty algorytm przyznawania punktów za lajki i za datę publikacji) i zrezygnować z chronologii, albo dodać jakiś osobny blok dla postów porządkowanych po lajkach. Tylko pytanie, czy ktokolwiek ma pomysł jak sensownie to wprowadzić?
  7. 1 punkt
    Witam , od dłuższego czasu pracuję nad najnowszą odsłoną przygód tytułowego Seida . Korzystając z ciągle modyfikowanego projektu oraz skryptu gry ,,Seid-Znaleźisko'' staram się o jak najbardziej szczegółowe dopracowanie tej że właśnie części . Jeżeli chodzi o fabułę to jest ona następująca : Seid podczas eksploracji jednego z zamków w którym rzekomo znajduję się poszukiwany przez niego artefakt napotyka się na tajemniczy portal , po jego drugiej stronie odnajduję tajemniczą podziemną bazę produkującą wszelakie zło mieszanki mutantów i robotów oraz złowrogich ludzi działających pod pseudonimem ,,Żniwiarz'' , kim są tajemnicze istoty w kapturach ? ludzie działający na ich zlecenie ? oraz kto zlecił stworzenie tego czegos ? póki co przedstawiam jeden screen oczywiście gra jest w fazie początkowej , premierę planuję na rok 2018 ale kiedy dokładnie to się okażę screen 2 screen 3
  8. 1 punkt
    Zastanawiam się jak to z nim jest że wchodzi raz na ruski rok wrzuca zapowiedź i wychodzi na kolejny ruski rok.
  9. 1 punkt
    Głos na symulator dla bezdomnych. Jeden z nich przypomina mi użytkownika tego forum, ale nie powiem którego, bo potem są żale, że się nabijam z wyglądu
  10. 1 punkt
    Sly, dobra gierka. Nawet trochę przy niej posiedziałem
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
  13. 1 punkt
    Tzn. dodanie z prawej strony od newsów bloku "najczęściej czytanie" z np. ostatniego pół roku to żaden problem: Jak już by były takie "reakcje", to to jest z 20 minut roboty i gotowe. Natomiast to o czym mówicie, to "hot news", który jest zawsze na górze, ale tak szczerze... czy mamy aż tyle newsów, że coś może zakryć coś innego ? Zazwyczaj wtedy staram się po prostu nie dodawać kolejnego i z nim czekam, chyba nigdy nie było aż dwóch tak ważnych (a wtedy i tak oba są "hot" i by musiały być jeden pod drugim). Myślę, że całym założeniem reakcji było sprawdzanie co lubicie czytać i czy w ogóle czytacie. Ale to sprawdzam ankietami widac ile osób głosuje.
  14. 1 punkt
    od atencji jest instagram itd. nie ma sensu, żeby na gmclanie pod każdym postem te same trzy osoby pisały, że ładne
  15. 1 punkt
    Kiedy obcinasz sobie ucho ?
  16. 1 punkt
    Najnowsza praca, jedziemy. Echhhh zero atencji.
  17. 1 punkt
    Dziena Temporal, doceniam Wojzax <3 super jest to czytać, dzięki Chociaż większości animek jeszcze sporo brakuje btw trailer na yt:
  18. 1 punkt
    Ludzie z Unity poprosili mnie abym napisał artykuł do newslettera i dali by kupony dla czytelników na moją najnowszą paczkę to się zgodziłem Pierwszy artykuł w moim życiu jaki napisałem, po angielsku więc nie było mi łatwo ;d ale niby sprawdzili to powiedzieli że jest ok ale wydaje mi się że to nie jest do końca poprawnie gramatycznie itp. ale mniejsza, opisałem jak to ze mną było że wyćwiczyłem to animowanie + tutorial ponad 40 minutowy pokazujący w pełni jak robiłem setup smoka do trailera paczki. https://connect.unity.com/p/hybrid-procedural-animation-rigs
  19. 1 punkt
    Tytuł: Dywersant Gatunek: Akcja Opis: Dużo mógłbym tu napisać, jest to swego rodzaju remake kultowej "Parszywej Dwunastki", kiedyś próbowałem zrobić część drugą, ale jak sami wiecie był to kompletny crap. Ta gra była pisana od nowa, zawiera tylko około 10% mechanik z oryginału, dodałem dużo udogodnień, podniosłem dynamikę rozgrywki, poprawiłem grafikę i bardziej rażące bugi (na przykład możliwość zabicia kogoś przez ścianę). Z poważnej fabuły także zrezygnowałem. Gra opowiada o Tadeuszu Chujeba, samotnym wilku, który z pomocą swoich przyjaciół wykonuje spektakularne i nie zawsze zgodne z konwencją genewską akcje dywersyjne. Protagonista nie jest, jak w poprzednich odsłonach - czystym i prawym superbohaterem, ale superbohaterem, który nie ma krztyny ogłady. Jest chamem, ale bardzo skutecznym. Wykonuje akcję, na które AK daje mu przyzwolenie, ale głośno o tym nie mówią Tyle, co do fabuły. Jeśli chodzi o dalsze postępy względem poprzednich produkcji - zobaczcie sami! Download: Dywersant - Sorki, że na innym hoście, ale nie chciało mi wrzucić na GMUP Rozmiar pliku: Około 10 MB Autorzy: Programowanie: Raczej ja(korzystając z wielu silników, modyfikując na własne potrzeby) Fabuła:Ja Grafika: Ja Muzyka: RTCW Screeny: Screen Teraz część praktyczna: Sterowanie: WSAD - Chodzenie ENTER - Zmiana trybu sterowanie(ośmiokierunkowe, albo w kierunku myszy) Lewy Myszy - Atak R - Przeładowanie LEWY SHIFT - Bieganie SPACJA - Przewijanie tekstu Rolka Myszy - Zmiana Broni E - Otwieranie/zamykanie drzwi. Odnośnie misji nr.1 "Znajdź broń" - Znajdziecie ją w stodole, dotrzecie do niej idąc pierwszym rozwidleniem w dół na dróżce leśnej Życzę udanej ZABAWY
  20. 1 punkt
    Tytuł: pixelbox Gatunek: sandbox Opis: Prosta symulacja pozwalająca na zabawę z kilkoma typami pikseli, które w różne sposoby oddziałują na siebie nawzajem. Gracz ma do dyspozycji nieograniczoną ilość "pudełek", które może zapisać. W jednym pudełku mieści się 2370 pikseli. Download: mega.nz Rozmiar pliku: 2.5 KB Autorzy: Programowanie: Dester Fabuła: - Grafika: Dester Muzyka: - Screeny:
  21. 1 punkt
    dzięki, taki styl, może jak podmienię ścieżkę na jakąś wyraźniejszą to będzie lepiej
×