Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 03/19/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Dawno mnie nie było. Praca w innym klimacie trochę, więc wstawię.
  2. 2 punkty
    Wiecie jak to mówią! "Lepiej późno niż wcale!" Chell wykonał kawał dobrej roboty przy organizowaniu CA2018, ale niestety (o czym powiadomił mnie przez PW) nie ma czasu na dokończenie konkursu, zatem za pozwoleniem Gnyska zająłem się tym sam - co by nagrody nie leżały odłogiem Tak więc mam zaszczyt ogłosić wyniki dziesiątych nagród Community Awards za osiągnięcia w roku 2018. --- W kategorii Gra Roku zwycięzcą jest Ships Unite autorstwa użytkownika @Wojzax - gra wyróżniająca się znakomitą, pikselową grafiką. W kategorii Użytkownik Roku nagrodę drugi raz z rzędu otrzymuje @Czołg Krymski, twórca znany z grafik w charakterystycznym, płaskim stylu oraz z oryginalnych gier o rozpikselowanych chudzielcach. Że zacytuję I am Lorda: "Ty nie potrafisz robić gier ty robisz sztukę" W kategorii Artykuł / Tutorial / Silnik Roku pierwszą nagrodę zdobywa @Nirvan za artykuł Hybrid Procedural Animation Rigs!, prezentujący technikę tworzenia znakomitych, płynnych animacji dla stworzeń rozmaitego kształtu. W kategorii Zapowiedź Roku nieco zaskakującym zwycięzcą jest Seid Chronicles użytkownika @dyzmek. Co by nie mówić o produkcjach Dyzmka, nie można zaprzeczyć, że ich specyficzny styl to nieomalże mem gmclanowy. W kategorii Demo Roku pierwsze miejsce zajmuje pixelbox autorstwa użytkownika @Dester. Prosta zabawa w stylu Powder Toy, która jednak potrafi wciągnąć. W kategorii Screen / Film / GIF Roku pierwszą nagrodę zgarnia @szpaq99 za pracę Karykatura Adasia. Piękne te pikselki - gratulacje! I w końcu kategoria Cytat Roku, w której zwycięża @Wojo za takie oto skomentowanie pomarszczonych mordek Wojzaksa: --- Wszystkim zwycięzcom gratulujemy i życzymy jeszcze większych osiągnięć w 2019 roku! btw. @gnysek, kto zajmuje się tworzeniem tej wielkiej tablicy z wynikami na górze forum CA?
  3. 2 punkty
    Cześć, nie wykonujesz skryptu, tylko porównujesz jego ID. Skrypty wywołujesz jak każdą inną funkcję, czyli w pierwszym if-ie daj: if(scr_arrow_can_hit() == 1) (...) Dodatkowo dodam od siebie, że zamiast używać other w skryptach, to powinieneś przesyłać dane poprzez parametry. Poprawia czytelność kodu oraz pozwala używać tego skryptu w różnych miejscach a nie tylko w Collision Event: ///scr_arrow_can_hit(array, against_id) var arr = argument0; var inst = argument1; var i, al = array_length_1d(arr); for(i=0; i<al; i++) { if(arr[i] == inst) return 0; } return 1; Potem używasz tego skryptu w ten sposób: if(scr_arrow_can_hit(other.array_objectID, id) == 1) (...)
  4. 1 punkt
    o, Wojo jeszcze siedzi na forum, chociaż ktoś odbierze statuetkę @Korodzik, tę wielką tablicę tworzy ten wielki grafik - @Wojzax
  5. 1 punkt
  6. 1 punkt
    Ostatnia jednostka do Valrenay powstaje, tier 5 czyli marksman (może nazwę jeszcze mu zmienimy)
  7. 1 punkt
    Dużo geometrii, która ostatecznie i tak nie wpływa na kształt bryły.
  8. 1 punkt
×