Nirvan Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Gatunek: RTS-Platformowy Fabuła (przerobione przez Propaganje) :Pytasz mnie panie, od kiedy to wojny u nas w Virgocie sie toczą? Odpowiem Ci ja że nie znajdziesz żyjącego tu człowieka który początek wojny by spamiętał, ba nie znajdziesz nawet krasnoluda, a oni pono długowieczny naród są. Orki od wieków próbują nas z naszych ziem wykopać (zasrańce), mój dziad i pradziadziad, jak i ojciec i ja na polu stawaliśmy, broniąc ziem, taka widzisz to u nas rodzinna tradycja że w woju obowiązek przyszło nam pęłnić. Tylko widzisz pradziad jak w armi stawał to my ludzie wygrywaliśmy z łatwością, żadna armia nie mogła nas powstrzymać kiedy nam Kustun i Perun sprzyjał, ale kiedy Urunnowi co odbiło i przywołał na ziemie Fimirów, to sam wielki Perun nam pomóc nie zdołał. Tracimy przewage taka jest prawda, na Fimirów nie ma mocnych. Widzisz panie ja zabijałem orków, zabijałem ludzi, elfów i wszystko czemu idzie łeb odrąbać, a na Fimirów nie ma mocnych, oderwiesz takowemu głowe a on dalej mieczem macha i co mu zrobić. A Kanonik Ricco dostał objawienia Kustun mu we śnie przekazał kroniki, dzięki którym ludzie mieli przetrwać wojne i ostatecznie rozgrobić przeciwnika. Nigdy żem Bogów nie rozumiał ale jako Kanonik prawił to Urunn - bóg wojny jak zapewnie wiesz przechwycil owe kroniki przez Ricco spisane, a samemu Ricco na łeb padło, ludzi nie poznaje, mamrocze coś pod nosem. I teraz bracie problem taki że kto wie gdzie sie te całe kroniki podziały, a mawiają że tam tajniki magi spisane zostały, i każdy o ten przedmiot ściga, orkowie, firmowie, posprzeczali sie o te kroniki jak jasna cholera, a my widzisz staramy sie te kroniki odzyskać, z pomocą wojownika którego sam Perun wyznaczył. Musimy odnależć kronike, zniszczyć ją przy górze Arthrenot, by uwolnić Kustuna, i wierzaj mi panie że co nam na drodze nie stanie zamierzamy tego dokonać Wersja testowa dotępna : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=18661 Twórcy : Programista : Nirvana93 Grafik : Nirvana93 Artworker: Slaughter Storywriterzy: Nirvana93, Bartma11 Muzyka: Maestro Rage Screeny (nowe będę dawał w następnych postach i będę dodawał nowe spoilery aby zobaczyć pokolei jak idą postempy): _______________________________________ Tu jeszcze z lateksowymi kalesonami :P (juz są zwykle ,ale potem screeny ) :http://img4.imageshack.us/img4/5296/screenshot103b.jpghttp://img205.imageshack.us/img205/4954/screenshot100.jpghttp://img72.imageshack.us/img72/5334/screenshot101t.jpghttp://img31.imageshack.us/img31/7277/screenshot102e.jpg _______________________________________ Drwale scinają drzewo(new) _______________________________________http://img5.imageshack.us/gal.php?g=screenshot123t.jpg _______________________________________ Tablica sugestji i pomysłów : Legenda:I - zrealizowaneX - do zrealizowaniaR - rozmyślam nad tym____________________________________________________________ Jednostki tego samego typu będą roznić się : -wzrostem I -szybkością I -siłą X -wytrzymałością I -zasięgiem widoczności I Warunki pogodowe(kazda wpływa jakoś na otoczenie i wojsko): -deszcz I -burza I -grad X -śnieg I -wichura X -Aniołki idące do nieba po zabiciu jednostki X -Okienka rozmowcy gdy np.atakuje (jak w twierdzy i the Veterans) R - rozmyślam nad tym -Możliwość grania w dwóch na 1 kompie X -dobry silnik do muzyki I -HUD I -morale wojsk I -ulepszania jednostek(np.nowa zbroja) I -ulepszania technologi wydobycia surowcow I -Rośliny po ścięciu odrastają na losową wielkość . I -własne punkty kontrolne dla wojsk I -spacja by przenieść się na miejsce bitwy I -generator imion dla jednostek I -głód wojsk I -doświadczenie jednostek i rangi I -po kliknięciu na jednostkę jego parametry oknie w dolnym rogu I -podgląd mapy X ____________________________________________________________ no i czekam na wasze propozycje ... Nie wiem po co mi testerzy ale chętni mogą się zgłaszać . Narazie są : -Ja -Marakar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Wygląda ładnie, ale radzę popracować nad pisownią i ortografią :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 w końcu jakiś rts, szkoda że średniowieczny, ale to kwestia gustu :P licze że będzie dobre :D swoją drogą, podeślij mi teksturkę tej trawki a będę szczęśliwy ^^ EDIT: zmiejsz postaciom specular bo to serio wygląda jak w latexie ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Wygląda ładnie, ale radzę popracować nad pisownią i ortografią :3 No fakt , jestem dysortografem ale worda mam :) swoją drogą, podeślij mi teksturkę tej trawki a będę szczęśliwy ^^ Dam tu , sam przed domem fotke pstrykłem , dlatego taki effekt :P . Ale w programie nawaliłem sporo efektow , czyli bump i diasplacement czy jakoś tak . http://img200.imageshack.us/img200/5425/dsc00090qiu.jpg uwaga , duze zdjęcie Edit: EDIT: zmiejsz postaciom specular bo to serio wygląda jak w latexie ;P Ale spodnie tego z mieczem nie wyglądaja juz na lateksowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 ale tej takiej fajnej mocno zielonej, tej platformowej, nie podłoża ;D płosie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 a , czyli to ? http://img200.imageshack.us/img200/3346/grass1.png Tylko ze to są pofarbowane "włosy" . Edit: I to niby takie ładne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Fabuła: Nirvana93 , Bartma Współtwórca fabuły ma napradę duuuuuży udział w tym :dots: . Pomysł wygląda na ciekawy. Grafika też nawet, nawet, a wiadomo, że potrafisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 muszę jeszcze poczekać na niego bo nie wiem jak dokładnie go wpisać :jezor: A pozatym zawsze coś . Grafika była by jeszcze lepsza gdyby GM tak wolno jej nie trawił ... Edit : Ide , bede za około 2h Czekam na jakieś pomysły z detalowaniem które nie wymagają za wiele grafiki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 -jednostki będą roznić się wzrostem -szybkością -siłą -wytrzymałością Gratulacje! Miło widzieć, że kolega z forum robi postępy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 łeee , sory , zapomniałem dopisać że tym będą roznić się nawet jednostki tego samego typu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 refresh : dodałem tablice sugestji i pomysłów , a tu 2 screenów z mapy . http://img30.imageshack.us/img30/6563/screenshot103c.jpg http://img32.imageshack.us/img32/189/screenshot100j.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 To są dwa linki do tego samego screena :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 To są dwa linki do tego samego screena :P he , dodałem nowy z kolejnym postępem w HUDZIE (ale to podczas pracy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 nie wiem czy to celowo czy tak po prostu wyszło ale na jednym ze screenow gdzie widac 3 postacie mają one na screenie dokladnie ten sam image_index z czego wnioskuje że ruszają nogami równo jak w wojsku, zawsze możesz zrobić jakiś mały random żeby nie przebierali nogami tak symetrycznie (chyba ze to tylko na tym jednym screenie tak przypadkiem wyszło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Poza tym, niektóre napisy zlewają się z otoczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Poza tym, niektóre napisy zlewają się z otoczeniem. np.populacja, jakos sprubuje to poprawić , a to image index dobze ze powiedziałeś , wszstko losowao poustawialem poza image_index :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 zmień czcionkę, płosie, bo nie jest łatwo czytelna, o to chodzi aby móc szybko przeczytać tekst :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Co do tej populacji.... nie lepiej zrobić jakiś znaczek i wstawić go obok surowców? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 http://img35.imageshack.us/img35/7285/screenshot100koz.jpg teraz lepeiej . (zaczne pracować nad dopieszczaniem walki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Trochę późno się z tym odzywam ale co mi tam... :) platformowy RTS to jak na moje wprawne oko dosyć nietypowy pomysł:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 ale szybki do zrobienia i przyjemnie sie gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Trochę późno się z tym odzywam ale co mi tam... :) lepiej późno niż wcale jak mawiają nekrofile :twisted: tez zawsze chcialem walnąć takiego rtsa od boku ale nigdy sie zabrań nie mogłem za ukończenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Dla mnie rewolucją byłaby dopiero gra od dołu :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 z bohaterkami w miniówkach koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 http://img35.imageshack.us/img35/7285/screenshot100koz.jpg Jak już taki napis jak "doświadczenie" ma tak wyglądać to lepiej pisz po angielsku ^^. Mam nadzieję, że poprawisz :D EDIT: Nie lepiej będzie jak gdy tworzysz jednostki to żeby ustawiali się w "kolejkę" a nie tak, że wszyscy ustawiają się w jednym miejscu? Bo to tak trochę nie ładnie wygląda :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 tworzysz jednostki to żeby ustawiali się w "kolejkę" a nie tak, że wszyscy ustawiają się w jednym miejscu? Bo to tak trochę nie ładnie wygląda :P Pracuje nad walką , zobaczysz co będzie , ale jak sie nie uda to moze zrobie jak ty mowisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 W poprzedniej części zrobiłeś niby-zabezpieczenie przed budowaniem kilku budynków w jednym miejscu. Jednak można było kliknąć ponad innym budynkiem, a budynek pojawiał się zasłaniając ten stary :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 teraz nie da rady w 1 miejscu :P (ale dopiero zrobie to) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 zapewne w starej wersji robiles zabezpieczenie przez kolizje. to sie wtedy sprawdza kolozje tak: if(!place_meeting(x,poziomYbudynkow,budynki)) // a nie: (x,y,budynki) { <buduj> } gdzie poziomYbudynkow to standardowy Y na ktorym stoja wszystkie budynki (bo na pewno nie robiles pagorkow itp) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 System pokazywania informacji(ten papier jest animowany) + hud budynków . Jak widać będzie mozna robić kolejki ilu ma się zrobić pracownikow itp. http://img218.imageshack.us/img218/4954/screenshot100.jpg Jutro biore się za wykańczanie AI wrogów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się