Skocz do zawartości

SolFar

Użytkownicy
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana SolFar w Rankingu w dniu 30 Październik 2017

SolFar posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutralny

O SolFar

  • Tytuł
    Chicken

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.miragame.pl

Ostatnie wizyty

1554 wyświetleń profilu
  1. Mira

    Następnym razem coś wykminimy na 2 kamery
  2. Mira

    Fajne, niefajne takie tradycyjne rysowanie promoartów do gry?
  3. Warlocks: God Slayers

    Fajne te tła
  4. Mira

    Hej! Dorobiliśmy się pierwszego krótkiego tesera
  5. Mira

    Też to niedawno widzieliśmy i na tę chwilę... nie wiem :)
  6. Mira

    Dawno nie wrzucałem nowych screenów :)
  7. THETA CAEDIS

    O jakie uroczo retro :D Jeszcze jakby Knapik podkładał głos pod wszystkie monologi to czułbym pełnie szczęścia ;)
  8. Mira

    Jest to jakieś rozwiązanie ;)
  9. Mira

    Dzięki za uwagi Temporal333. Pracujemy nad tym, gra co prawda celuje w taki telltaleowy styl opowiadania, ale oczywiście masz rację. W pełnej grze będzie kilka zagadek i więcej różnorodności/rozgałęzień historii :) Standardowo kolejny konceptart: http://tinyurl.com/jlh7typ :)
  10. [CA 2016] Dogrywka

    Dzięki wszystkim za głosy :)
  11. Mira

    Dzięki Korodzik! :) Mamy świadomość niedopracowań i walczymy z nimi w pełnej wersji. Co do wersji ang. to trochę błędy wieku młodzieńczego. Trochę za późno zabraliśmy się za szukanie tłumacza i robiliśmy to już ostatkiem sił. Mea culpa. Poprawimy się w tej kwestii :) Jedna z kolejnych lokacji w grze na zachętę:
  12. Ocult

    Męczące są dla oka te monokolory. Szczególnie w kanciarce, gdzie szybko chce się ogarnąć wzrokiem poszczególne karty.
  13. Animacja

    Animacja szpkieletowa jest duuuużo prostsza od rysowania poklatkowo (sporo wprawy wymaga i wyrobienia sobie obserwacji jak rzeczy naturalnie się ruszają) i raczej jej się właśnie używa do wszelkich webowych rzeczy (chociaż wcale nie jest znowu tak całkiem prosto i tak). Chociaż oczywiście najlepiej łączyć te metody - nie ma szans żeby na animacji szkieletowej pokazać zmianę perspektywy bez użycia klatek :) http://www.theanimatorssurvivalkit.com/ - Ta książka to właściwie taki must have o animacji poklatkowej, masa cennych informacji. http://gph.is/2cZ35QA - O a tak na szkielecie się animuje "ptaka" ;)
  14. Mira

    @Moniawis95 Dziękujemy! Grę robi w zasadzie 2 grafików, więc cieszymy się, że to akurat nam wyszło ;) Ranmus Dobrze wiedzieć z wine ;) Co do tekstu to dostawaliśmy różne opinię. Raczej skłaniamy się do tego rozwiązania jakie jest teraz, bo alternatywnie duża ilość tekstu jednocześnie też jest męcząca (dla oka). Chociaż może coś w pół drogi? Przy okazji kawałek grafiki z jednej z początkowych plansz z pełnej gry (okropnie skadrowany tak żeby nic nie było widać):
  15. Mira

    Będę trzymać za słowo! ;)
×