Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

SolFar

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O SolFar

  • Tytuł
    Chicken

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.miragame.pl
  1. Mira

    Też to niedawno widzieliśmy i na tę chwilę... nie wiem :)
  2. Mira

    Dawno nie wrzucałem nowych screenów :)
  3. THETA CAEDIS

    O jakie uroczo retro :D Jeszcze jakby Knapik podkładał głos pod wszystkie monologi to czułbym pełnie szczęścia ;)
  4. Mira

    Jest to jakieś rozwiązanie ;)
  5. Mira

    Dzięki za uwagi Temporal333. Pracujemy nad tym, gra co prawda celuje w taki telltaleowy styl opowiadania, ale oczywiście masz rację. W pełnej grze będzie kilka zagadek i więcej różnorodności/rozgałęzień historii :) Standardowo kolejny konceptart: http://tinyurl.com/jlh7typ :)
  6. [CA 2016] Dogrywka

    Dzięki wszystkim za głosy :)
  7. Mira

    Dzięki Korodzik! :) Mamy świadomość niedopracowań i walczymy z nimi w pełnej wersji. Co do wersji ang. to trochę błędy wieku młodzieńczego. Trochę za późno zabraliśmy się za szukanie tłumacza i robiliśmy to już ostatkiem sił. Mea culpa. Poprawimy się w tej kwestii :) Jedna z kolejnych lokacji w grze na zachętę:
  8. Ocult

    Męczące są dla oka te monokolory. Szczególnie w kanciarce, gdzie szybko chce się ogarnąć wzrokiem poszczególne karty.
  9. Animacja

    Animacja szpkieletowa jest duuuużo prostsza od rysowania poklatkowo (sporo wprawy wymaga i wyrobienia sobie obserwacji jak rzeczy naturalnie się ruszają) i raczej jej się właśnie używa do wszelkich webowych rzeczy (chociaż wcale nie jest znowu tak całkiem prosto i tak). Chociaż oczywiście najlepiej łączyć te metody - nie ma szans żeby na animacji szkieletowej pokazać zmianę perspektywy bez użycia klatek :) http://www.theanimatorssurvivalkit.com/ - Ta książka to właściwie taki must have o animacji poklatkowej, masa cennych informacji. http://gph.is/2cZ35QA - O a tak na szkielecie się animuje "ptaka" ;)
  10. Mira

    @Moniawis95 Dziękujemy! Grę robi w zasadzie 2 grafików, więc cieszymy się, że to akurat nam wyszło ;) Ranmus Dobrze wiedzieć z wine ;) Co do tekstu to dostawaliśmy różne opinię. Raczej skłaniamy się do tego rozwiązania jakie jest teraz, bo alternatywnie duża ilość tekstu jednocześnie też jest męcząca (dla oka). Chociaż może coś w pół drogi? Przy okazji kawałek grafiki z jednej z początkowych plansz z pełnej gry (okropnie skadrowany tak żeby nic nie było widać):
  11. Mira

    Będę trzymać za słowo! ;)
  12. Mira

    Bo Słowenia to piękny kraj? :P
  13. Mira

    Powoli dalej męczymy grę :) https://soundcloud.com/michal-wasilewski-10/mira-demo-track Tutja możecie znaleźć soundtrack z naszego demka, który nasz muzyk niedawno udostępnił. A to jeden z wczesnych konceptów postaci jakie można spotkać w grze :) Jeszcze przed dopracowaniem, sam szkic zawierający pomysł.
  14. NIGHTHAW-X3000

    Głos oddany, powodzenia :) Czemu pan na okładce się uśmiecha skoro zabrali mu żonę? :P
  15. From Ashes to Ashes

    Fajny, ale rzeczywiście trochę bardziej się z doomem kojarzy :)
×