Pablo-GM Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam Tak jak w temacie potrzebuje prostego systemu beczki chce aby po walnieciu beczka niszczyła się na części następnie stopniowo zanikała. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Zrób animację nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Animację racja :) A czy nie ma innego sposobu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 w doomie jest taka animacja beczki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Można namalować kilka odłamków beczki i przy niszczeniu jej zrobić aby były tworzone obok beczki i po pewnym czasie się usuwały. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A ja zrobiłem przykład :D (na szybko więc nic specjalnego) KLIK!!! :D :D :D ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Słaby przykład. :P Jak już to użyj przykładu Propaganji o nazwie "KREW". ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A ja zrobiłem przykład :D (na szybko więc nic specjalnego) KLIK!!! :D :D :D ;) Z kilkoma obiektami? To raczej nieco nie wydajne. Zaraz dam kontrpropozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 @up Można jeszcze ustawić w jednym obiekcie żeby losował sprite podkreślam: na szybko około 3-5min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 I uwaga: TADAM @up: Też mi zajęło tyle czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 @RaistlinBlackRobe: Co to jest?! To w ogole nie jest podobne do niszacej sie beczki, bardziej do puzzli o.O Lord Marcelot jest juz blizej. Gdzies chyba widzialem cos takiego... Nie pamietam tylko gdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 http://www.gmclan.org/up993_11_beka.html skleilem na szybkosci taki sziteks, dodasz jakis efekt rozbryzgu i powinno byc luz :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A to jest niezle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Propa bardzo fajne :) Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi