Skocz do zawartości

Bliskość


Rekomendowane odpowiedzi

GML
if ( distance_to_object ( obj_Gracz1 ) < distance_to_object ( obj_Gracz2 ) )

{

tox = obj_Gracz1.x;

toy = obj_Gracz1.y;

}

else

{

tox = obj_Gracz2.x;

toy = obj_Gracz2.y;

}

 

mp_potential_step ( tox,toy,1,0 );

 

Tak chyba będzie dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli labirynt jast za bardzo skomplikowany zaden klocek nie sprawi ze mob przejdzie przez labirynt, do tego nalezy zatrudnic tak zwane znajdowanie drogi, co obawiam sie jest:

A.) za skomplikowane jak na twoj poziom.

B.) potrafi niezle zamulic kompa jasli sie niewlasciwie wykorzystuje.

 

collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme)

x1 -x pierwszego obiektu

y1 -y pierwszego obiektu

x2 -x obiektu celu

y2 -y obiektu celu

obj - obiekt ktory zaslania

not me - bo ja wiem zawsze wpisuje 1 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notme oznacza, ze jezeli w tej linii/punkcie/kole/itp. istnieje kolizja z objektem jakimstam i ten objekt to ten sam, w ktorym jest wykonywany kod TRUE oznacza, ze kolizja ma sie nie liczyc, FALSE - ze ma sie liczyc. (Na to wskazuje nazwa :P Ja tak to przetlumaczylem, jezeli jest zle to poprawcie ^^)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...