VanGogh Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Chce zrobić atak mieczem tzn. chce aby po wciśnięciu np.1 pojawiła się broń w ręce bohatera che aby po naciśnięciu ctrl postać atakowała. Robie gre z postacią ze "wszystkich stron" ;left, right, up, down :P Pomóżcie !!!NIe wiem od czego zacząć @DOWN Dzięki Doda bardzo mi pomogłaś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Było mnóstwo takich tematów - poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 nie powiem ci wszystkiego, ale masz: GML DRAW: if direction=1 //albo 2 róznie { draw_sprite_ext( miecz2, 0, x + lengthdir_x( x, image_angle - 0 ), y + lengthdir_y( y, image_angle - 0 ),image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); } if direction=0 //albo 2 róznie { draw_sprite_ext( miecz1, 0, x + lengthdir_x( x, image_angle - 0 ), y + lengthdir_y( y, image_angle - 0 ),image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); } Chyba źle ;p Pokombinuj xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 @up: co to ma być? O_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 @up: sam nie wiem (myślałem, że dobrze ;p) Sam się uczę xD, próbuje poprawiać błędy, powiedz co tam źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Wiesz że direction to kąt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 O! To co tam powinno być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsukuru Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ahah Crack to było inteligentne ... No np. if (vk_1)//Naciskasz - 1 { sprite_index //Zmieniasz sprita na inny } else i z mieczem tak samo Ps. sorry za błedy ale nie patrzyłem w GM jak pisałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ahah Crack to było inteligentne ... Tsukuru a to co Ty napisałeś było bardzo inteligentne :thumbsup: if (vk_1)//Naciskasz - 1 XD wtf xD następnym razem lepiej się patrz w gm, bo widzisz, wychodzi na to że kogoś pouczasz a sam nie wiesz. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsukuru Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Nom , srry ale nie mam czasu ... @up wiem xD glupio wyszlo , ale coz czlowiek zabiegany tak robi xD :P Van dziala? :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Van dziala? Jak może działać skoro podałeś zły kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 @Yoda Ja mówiłem dobrze z direction cyt. "...direction to kierunek w ktorym patrzy bohater..." (PsichiX) (https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=9753) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 no dobra ale tych kierunków się nie oznacza 0,1,2 jak ty to zrobiłes :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 A jak? Byście poprawili mój kod a nie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 To się podaje w kątach. 0 to jest dla gm prawo, 90 stopni to góra, 180 - lewo, 270 - dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Aha, ale reszta kodu w miare dobra?? o.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 A wiesz co to lengthdir_x / lengthdir_y - bo piszesz coś czego nie rozumiesz :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ileż to kontrowersji wzbudził mój temat no, no, no Może ktoś mi poda poprawny kod ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 @Mistrzunio: no właśnie - te lengdthdiry nie mają tam sensu :D Poza tym: image_angle - 0 WTF? Przecież to - 0 nic nie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 ... Zal!! przecierz to jest wyłaczone... GM pisałby "Wrong number of argument...blablablabla" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 ... Zal!! przecierz to jest wyłaczone... GM pisałby "Wrong number of argument...blablablabla" O czym ty mówisz człowieku? śmiesz twierdzić że się mylę? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Ej ludzie powiedzcie mi co mam po kolei zrobić ?Pllllisssss;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Albo niech mi ktos zrobi prosty przykład albo niech poprawi mój. Jeśli by ktoś chciał poprawić: https://gmclan.org/up3391.html Nawet nic nie zaczynałem bo nie wiem od czego zacząć :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Nawet nic nie zaczynałem bo nie wiem od czego zacząć sad.gif To nie bierz się za takie rzeczy i naucz się podstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 NIe "nabijaj postów" Doda. Ciągle tylko mówisz "nie bierz sie za takie żeczy " lub "najpierw naucz sie podstaw " Jak jesteś taki mądry to ściągnij i popraw mój przykład !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Ciągle tylko mówisz "nie bierz sie za takie żeczy " lub "najpierw naucz sie podstaw " Bo taka jest prawda. Ściągnę ten przykład, zrobię to... i co? Za chwilę będziesz miał byle problem bo np. nie zrozumiesz mojego kodu i znów przylecisz na forum... Zacznij samemu do czegoś dochodzić, myślec, korzystać z przykładów, a nie tylko przylatywac na forum i " zróbcie mi to i to plissss" :[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Jak nie chcesz to nie musisz odpowiadać na moje tematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Postanowiłem odświeżyć temat Prosze powiedzcie mi co mam zrobić chce zrobić zeby : jak wciśnie sie 1 i jeśli będzie w ekwipunku sprit postaci zmienił się na sprit z mieczem ale zależy jaki ma wtedy sprit tzn. jeśli ma sprit "right" to zmieni się na sprit "right2" jeśli ma sprit "left" to zmieni się na "left2" itd. Nie wiem jak to zrobić ponieważ mam postać narysowaną od czterech stron więc prosze was o pomoc Przydał by sie też atak :/ :( Jeśli jest jakiś podobny przykład to powiedzcie mi gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Człowieku,ja tu już dla ciebie 2 warny bym miał bo 2 doubleposty zrobiłeś ;/ i się nie wymądrzaj bo taka jest prawda!i tak byś na forum przyleciał ;/ jak ty nie wiesz jak się spritaa zmienia ggdy się wciśnie jakiś klawisz to ty nawet ctc nie zrobisz : | ctc*catch the clown EDIT: bravo!sądząc po twojej wypowiedzi szykuje się RPG! tak,tak...to dobry pomysł jak się sprita nie umie zmieniać i za RPG-a się bierze :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Umiem zrobić żeby zmieniał sie sprit ale mam już tak zrobione chodzenie. I lepiej przeczytaj uważnie mojego poprzedniego posta a nie sie wymądrzasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się