Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Mam problem z animacja szkieletowa: >>>Puk,Kluk<<< Może mi ktoś to wytłumaczyć jaki błąd itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Nie chce mi się wgłębiać ale prawdopodobnie źle użyte lengthdiry... Jakby co to: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=8909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 mógłbyś to wytłumaczyć (w twoim przykładzie za dużo kodów ^^) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 mógłbyś to wytłumaczyć (w twoim przykładzie za dużo kodów ^^) Hmmm zrezygnuj z tej animacji którą masz... Ta z mojego przykłądu będzie lepiej działać i wszystko jest jaśniej ( osobna zmienna obrotu dla każdej części ciała ) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 dobra, ale ja chciałem coś sam zrobić (ktoś mi to wytłumaczy uczę się ^^) Chcę znać swoje błędy i uczyć się je poprawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zastosuj osobne zmienne dla każdej części ciała i animuj je odpowiednio zmieniając wartości tych zmiennych. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Tzn? Powiedz jak te zmienne zrobić wiem, że to będzie w Create: GML zmienna1 = 0 zmienna2 = 0 //itp... i co wtedy dalej? Może źle myślę, niech ktoś mi to wytłumaczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 i co wtedy dalej? OMG to widzę że ty małe pojęcie o programowaniu masz :| No za pomocą tych zmiennych zmieniaj obrót bohatera - podstaw je za image_angle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ok, pokombinuje dam znać jak coś :P @edit: Może lepiej wrócę do animacji ruchu kiedy będę więcej umieć ^^ Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi