Skocz do zawartości

Przeżroczystość roomu


Rekomendowane odpowiedzi

1. Zrób jakiegoś rooma.

2. Zmień przezroczystość na 100%.

3. Użyj tego kodu:

GML
global.tlo = background_create_from_screen(view_xview,view_yview,view_wview,view_hview,0,false,false);

room_set_background(room_gra,0,true,false,global.tlo,view_xview,view_yview,false,false,-1,-1,1);

room_goto(room_gra);

Jeśli nie będzie widać wogóle tła, to zmień w 1 linijce 0 na 1. room_gra zamień na nazwę rooma w którym będzie to tło (nie można w tym samym co się jest zmienić tła).

4. Zmień przezroczystość na 0%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak jak napisałeś, kod wygląda tak:

GML
SetWinOpacity(window_handle(),0)

global.tlo = background_create_from_screen(view_xview,view_yview,view_wview,view_hview,1,false,false);

room_set_background(room0,0,true,false,global.tlo,view_xview,view_yview,false,false,-1,-1,1);

room_goto(room0);

SetWinOpacity(window_handle(),1000)

 

Kolor tła jest taki sam jak background_color.

 

EDIT: Jakby co, powiem, ze nie mam wprowadzonego żadnego backgrounda. Może o to chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...