Ryba24 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 pmozecie mi poprawic ten kod to muj pierwszy.Niewiem czy on wogle jest dobry chcialem zrobic cos takiego ze gdy brakuje score to klawisz niedziala.Poprawcie prosze. if(czolg.score <0) { keyboard_clear <ctrl> } if(czolg.score >0) { keyboard_check_released <ctrl> } Dzieki z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Ja bym napisał tak: GML if score <= 0 then { keyboard_clear(vk_control); } else { //co tam chcesz co ma się dziać - keyboard_check_released samo w sobie nic nie zrobi } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 chce ze jesli score jest wiecej niz 0 zeby klawisz byl znowu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 No to samo to: GML if score <= 0 then { keyboard_clear(vk_control); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 no tak jak mam 0 to mi niedziala ale jak mam znowu powyzej 0 to ma znowu dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 No to ci piszę, że tak ma być. Albo lepiej, żeby nie wywaliło przypadkiem błędu: GML if score <= 0 && keyboard_check(vk_control) then { keyboard_clear(vk_control); } Teraz jeszcze sprawdza czy jest wciśnięty Ctrl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 zmienilem troche zmienilem score na lives bo jest opcia koniec zycia.pozmienialem w kodzie score na lives ale dalej jest to samo.gdy wystrzelam wszystko jest "-". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 kontynuacja tematu "pierwszy kodzik" Muj kod jest zly to pomuzcie mi jak zrobic ze gdy wystrzele naboje wszystkie i jest zero to dalej one nielecą.Bo narazie wystrzeluje wszystkie i jest -. Połączyłem twoje tematy. Nie zakładaj dwóch tematów z tym samym problemem. Czekaj cierpliwie na odpowiedź. Za następnym razem takie zachowanie zostanie ukarane ostrzeżeniem. Marmot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Daj w Create: GML naboje = 10 a potem w eventcie strzelania: GML if naboje > 0 { //akcja strzelania } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 ale pierwszy kod ma byc w code. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się