Skocz do zawartości

Zablokowane Dziwne zmienne


mcgluszak

Rekomendowane odpowiedzi

mam zmienne globalne: global.ama i global.amb odpowiadające za amunicję do broni a i b, oraz global.bron,

która odpowiada za to, czy aktualnie mamy broń a czy b

 

i jak strzelam mam skrypta:

if global.ama<1

if global.bron=1

if ready=1

instance_create(x,y,obj_pocisk1)

ready=0

alarm[0]=10

global.ama-=1

 

i

 

if global.amb<1

if global.bron=2

if ready=1

instance_create(x,y,obj_pocisk2)

ready=0

alarm[0]=10

global.amb-=1

Problem polega na tym, że jak strzelam to pociski się NIE tworzą, a amunicja odejmuje się jak bym strzelał

z dwóch broni na raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if( global.ama<1 and ready==1 )

{

switch( global.bron )

{

case 1:

instance_create(x,y,obj_pocisk1);

ready=0;

alarm[0]=10;

global.ama-=1;

break;

 

case 2:

instance_create(x,y,obj_pocisk2)

ready=0;

alarm[0]=10;

global.ama-=1;

break;

}

}

Hm?

 

Tak lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...