GMcliker Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam zacząłem robić grę na przykładzie Psichixsa (Chodzenie al'a almora). I nie wiem jak zrobić aby to doświadczenie nie chodziło tak że idę w prawo to ono idzie w dół,albo ide w dół to ono stoii w miejscu.Zrobiłem tak: Create event: global.dosw=0 i w Draw event : draw_text(x-0,x-0,global.dosw). Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 draw_text(x-0,y-0,string(global.dosw)). Niach ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Oo wtf z tym x-0,y-0 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 nie wiem jakim cudem kryniak nie masz zadnych warnow gdy wypisujesz takie posty nic nie wnoszace do tematow. @autor tematu. masz to wytlumaczone w FAQ nie ma czegos takiego ze pozycja x-0 bo to nic nie zmienia :P conajwyzej GML Draw event : draw_text(view_xview[0].x,view_yview[0].y,global.dosw). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 @David Dark: Po prostu on napisał w drugim argumencie x zamiast y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 ale to i tak mu nic nie zmieni. bo y-0 = y gosc dalej bedzie mial ten sam problem. @down widze roznice -_- zobaczymy czy to co napisales w czymkolwiek mu pomoze w takim razie -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Naucz się czytać. Znajdź jedną różnicę: draw_text(x-0,x-0,global.dosw). draw_text(x-0,y-0,global.dosw). Te "-0" można wywalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się