LolikZabijaka Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Da Sie Jakoś Zrobić Zeby W Danym Roomie Były 2 Obiekty Following ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Ale co? Dwa ekrany podzielone, czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Chcesz żeby kamera chodziła za dwoma obiektami naraz ???!! :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No co? Można zawsze wyliczyć średnią arytmetyczna i jesteś już w domu ;p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No chce zeby kamera za dwoma obiektami chodziła bo sa 2 obiekty postaci jeden z kałachem a drugi z bazooką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Step: GML view_object=noone; view_xview=gracz1.x+gracz2.x-view_wview/2; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jemu chyba nie chodzi o wyświetlanie dwóch osób na raz, tylko bardziej o zmianę viewa....... Dajesz kilka ciewów, jeden na bazookę, drugi na kałacha, później zmieniasz i cacy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 czyli co mam w wciśnieciu zmiany obiektu mam dać change view ?? jaki jest na to kod ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Przy zmianie aktywnego bohatera, w jego obiekcie: GML view_object[numer_viewa]=id Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Dzieki Stary :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi