warcrawt Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Mam pare pytań bo robię ActionDecoder 2008 i masz dużo zrobione, ale jest pare szczegułów: 1.Nie wiem Jak zrobić by po najechaniu myszką na klocek pokazał się pod nią napis, czyli tak jak w GM. 2.Nie wiem jakie mają kody te oto klocki: -Wrap Screen -Step Towards -Step Avoidling -Create Moving -Create Random -Next Room i Previous Room -Different Room -Check Previous -Check Next -Sleep -Time Line Position -Replece (Sprite, Sound ... Później może dojdzie. Napewno Dodam w credits. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Piszemy myszką 2.Eh, robie xd (powoli) 3. Jak ty chcesz sie zabierać za "ActionDecoder 2008" skoro podstaw nie umiesz? EDIT: WOW, gm sie sra ;/ nie moge włączyć "Run Game" Wyświetla sie ładowanie i wraca do gm'a ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 1. Rysuj prostokąt na pozycji kursora i tak samo text :K 2. Sleep - 'usypia' program na określoną liczbę milisekund next/previous room - przenosi do następnego/poprzedniego rooma step avoiding - odpowiednik mp_potential_step(); step towards - --||-- move_towards_point different room - przenosi do wybranego rooma ( room_goto ( ) ) time line position - ustawia timeline'a (chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 1 - 2. GML mp_linear_step(x,y,speed,0,0); 3. GML mp_potential_step(x,y,speed,1); 4. GML transition_kind=0; room_goto_next(); oraz GML transition_kind=0; room_goto_previous(); 5. GML transition_kind=0; room_goto(nazwa_roomu); 6. - 7. GML sleep(1000); //gdzie cyfra to liczba milisekund 8. GML timeline_position=pozycja; 9. GML //sprite sprite_replace(nazwa_sprita,nazwa_pliku.gif,-1, sprite_get_precise(nazwa_sprita), sprite_get_transparent(nazwa_sprita), sprite_get_smooth(nazwa_sprita), sprite_get_preload(nazwa_sprita), sprite_get_xoffset(nazwa_sprita), sprite_get_yoffset(nazwa_sprita)); GML //sound sound_replace(nazwa_soundu,nazwa_pliku.mid, sound_get_kind(nazwa_soundu), sound_get_preload(nazwa_soundu)); GML //background background_replace(nazwa_back.,nazwa_pliku.gif, background_get_transparent(nazwa_back.), background_get_smooth(nazwa_back.), background_get_preload(nazwa_back.)); Prosze, nie wszystkie zrozumiałem, podaj dokładną nazwe niektórych klocków, a na przyszłość polecam Action Decodera :) @up: AH, ale i tak ja podałem więcej infa od was :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 @up: AH, ale i tak ja podałem więcej infa od was emot11.gif No jak się korzysta z action decodera kryniaka... Btw niech se sam poszuka w helpie a nie :U Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No jak się korzysta z action decodera kryniaka... Btw niech se sam poszuka w helpie a nie :U Action Decoder kryniaka jest niedostępny bo na niektórych stronach yoyo.pl jest przerwa techniczna :o to jak mialem niby z tego skorzystać :]?? A pozatym trzeba pomagać początkującym, przypomnij sobie jak Tobie mówili że masz se sam poszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 przypomnij sobie jak Tobie mówili że masz se sam poszukać Mi tak nie mówili bo sam szukałem - nikt mi nie musiał mówić :y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Nie wiem zabardzo jak pokombinować z tą myszką pomożecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Pomoge jak gm zacznie mi normalnie działać ;p EDIT: Chyba będzie działać xD Działa & Robie Poprawione: https://gmclan.org/up1269_11_przyklad_obrys_2.html O to chodzi? A gdzie dziękuje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Dobra, Napis już zrobiłem i jest super, teraz czekam na resztę funkcji edit: Up;Jednak mój lepszy, dam w edit 2 mój przykład. Edit 2: Mój przykład XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No jak się korzysta z action decodera kryniaka... Btw niech se sam poszuka w helpie a nie :U Yoda, po I, przerwa techniczna, a po drugie nie zrobiłem jeszcze do odtwarzania dźwięku ;p, ale za to można używać mojego z tymczasowego adresu (link w sygnaturce) ;), gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Up;Jednak mój lepszy, dam w edit 2 mój przykład. Po co dałeś to jako skrypt? :/ Poza tym napis się nie mieści... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Po co ustawiłeś, że draw_rectangle_ext(...,c_black,c_black,...), skoro można ustawić kolor przez draw_set_color(), a w dodatku będzie działało na niezarejestrowanych wersjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się