Skocz do zawartości

Ślad po obiekcie


Millenium

Rekomendowane odpowiedzi

W Step, bądź jakimś alarmie:

 

GML
instance_create(x, y, obj_slad);

 

Przy czym do obj_slad dodaj, aby znikal po jakims czasie :)

Choćby (step w obj_slad)

 

GML
image_alpha -= 0.001;

if(image_alpha <= 0)

{

instance_destroy();

}

 

Mało wydajny sposób, ale zawsze jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stworz pusty obiekt o nazwie "blur", w create:

GML
image_alpha=1

rate=0.1

step:

GML
if(image_alpha<0)instance_destroy()

image_alpha-=rate

 

Nastepnie skrypt o nazwie "blur_create" o zawartosci:

GML
// argument0 - empty object

// argument1 - x

// argument2 - y

var _tobj;

_tobj=instance_create(argument1,argument2,argument0)

_tobj.sprite_index=sprite_index

_tobj.image_index=image_index

_tobj.image_blend=image_blend

_tobj.image_angle=image_angle

 

Potem w akcji tworzenia blura daj kod:

GML
blur_create(blur,x,y)

Voila!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Millenium, a po co dalem ten sposob? Zebys sie nie musial ze znikaniem bawic -.-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...