Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 jak zrobić żeby za obiektem tworzy się drugi żeby zostawał taki ślad? proszę o przykład, kod albo wytłumaczcie ja kto zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 W Step, bądź jakimś alarmie: GML instance_create(x, y, obj_slad); Przy czym do obj_slad dodaj, aby znikal po jakims czasie :) Choćby (step w obj_slad) GML image_alpha -= 0.001; if(image_alpha <= 0) { instance_destroy(); } Mało wydajny sposób, ale zawsze jest :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Stworz pusty obiekt o nazwie "blur", w create: GML image_alpha=1 rate=0.1 step: GML if(image_alpha<0)instance_destroy() image_alpha-=rate Nastepnie skrypt o nazwie "blur_create" o zawartosci: GML // argument0 - empty object // argument1 - x // argument2 - y var _tobj; _tobj=instance_create(argument1,argument2,argument0) _tobj.sprite_index=sprite_index _tobj.image_index=image_index _tobj.image_blend=image_blend _tobj.image_angle=image_angle Potem w akcji tworzenia blura daj kod: GML blur_create(blur,x,y) Voila! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 chyba blur_create(blur,x,y) :) (pomieszales argumenty) Fakt. Pomylka mala xD Juz naprawione PsichiX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 psichix po co sie tak męczyć sposób dawidsa też działa tylko musze sobie z znikaniem poradzić ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Millenium, a po co dalem ten sposob? Zebys sie nie musial ze znikaniem bawic -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 heh w sumie fakt ale już sobie z znikaniem poradziłem ps do adminów odbanujecie mnie wreszcie czy dalej muszę korzystać z proxy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Przynajmniej na moje oko kod Psichixa jest dużo wydajniejszy niż ten mój, prosty..... jednak troszkę przesadził. Nie potrebne np. delkarowanie zmiennej rate :P Wystarczy od razu image_alpha-=0.01.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 ej a tak może nie będę zaczynał nowego tematu jak napisać że jeżeli obiekt a znajduje sie blisko obiektu b załóżmy 10-15 pixeli od niego to jakaś tam akcja co?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 step obiekt a : GML if distance_to_object(obj_b)<=15 { //akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 dobra to już moje ostatnie pytanie w tym topicu i zamykam jak zrobić że jeżeli dany obiekt wyjdzie poza room to automatycznie znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 event "outside room" : GML instance_destroy(); :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 a no fakt ale ja i durny;p TOPIC DO ZAMKNIĘCIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się