Gadu Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Wytłumaczcie mi krok po kroku jak się robi Menu główne i pierwszą plansz w swojej grze dzisiaj pierwszy raz odpaliłem ten program;p :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Zajrzec w FAQ dokumentacje na forum i w przyklady nie laska :sp_ike: Od razu bys wszystko chcial co? #edit Masz jeszcze przyklady w folderze gma -.-' wiec jak zrobic plansze powinienes pokapowac juz w XIX wieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Wystarczy poszukać, na forum jest pełno świetnych przykładów ;) Jeśli jedna osoba sie wypowie ze nalezy szukac to po kiego kolejni pisza to samo? Cora Wind: przestan nabijac posty Nie tylko ja to robie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jeśli jedna osoba sie wypowie ze nalezy szukac to po kiego kolejni pisza to samo? Cora Wind: przestan nabijac posty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Popróbuj z listami, np: GML menu = ds_list_create(); Potem dodaj pozycje: GML ds_list_add( menu, 'Nowa gra' ); ds_list_add( menu, 'Opcje' ); ds_list_add( menu, 'Koniec gry' ); Potem drawuj: GML for( i = 0; i < ds_list_size( menu ); i += 1; ) { if( i == wybrany ) color = c_red; else color = c_blue; draw_set_color( color ); draw_text( 20, 20 + i * 50, ds_list_find_value( menu, i ) ); } I ewentualne zarządzanie menu, czyli nawigacja. Na początku: GML wybrany = 0; Potem np. w step: GML if( keyboard_check_pressed( vk_up ) ) { if( wybrany == 0 ) wybrany = ds_list_size( menu ) - 1; } if( keyboard_check_pressed( vk_down ) ) { if( wybrany == ds_list_size( menu ) - 1 ) wybrany = 0; } Coś podobnego do tego, mogą być błędy, proszę, aby jakiś mod poprawił ;) . @Edit: Jeśli nie lubisz pisać -> https://gmclan.org/up2227_11_24eebc67b1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 albo robisz objekt np nowa gra który będzie przyciskiem i dajesz w klick left button taki klocek z ekranem i strzałką w dół i wybierasz room to samo z wyjściem tylko tam dajesz klocek end game Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadu Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Mistrzunio przy tym demku wyskakują mi błędy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Bo nie masz zarejestrowanej wersji :/ . Łap: http://www.gmclan.org/up2227_11_dobre_menu_0_4.html ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się