wezyrnorbert Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jak można zrobić pause game? Ze jeśli kliknę na np.: object13 to gra się zatrzymuje a jeżeli kliknę na niego powtórnie to gra "idzie" dalej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jak można zrobić pause game? Ze jeśli kliknę na np.: object13 to gra się zatrzymuje a jeżeli kliknę na niego powtórnie to gra "idzie" dalej ? Hmm. Może to nie będzie zbyt piękne ale możesz zrobić: GML keyboard_key_press(vk_alt); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 nie dosc, ze nie napisales to, co chcial, to jeszcze popatrz co zrobiles... keyboard_key_PRESSed(vk_alt); ktos ci zjadl to ed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 nie dosc, ze nie napisales to, co chcial, to jeszcze popatrz co zrobiles... keyboard_key_PRESSed(vk-alt); ktos ci zjadl to ed? xD! Przecież dobrze go napisał a ty poprawiłeś ten kod na błędny... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 To jest symulacja, Tymon męczy się i zrobił kolorowanie składni, a ty i tak głupoty piszessz T_T . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 daj we wszystkich obiektach (ktore maja sie zatrzymac) warunek przed wykonaniem ruchu np. GML if global.pauza=false { ruch } else { speed=0 czy co tam chcesz } a w przycisku np. P: GML if global.pauza=true { global.pauza=false } else if global.pauza=false { global.pauza=true } @down: a sie czepiasz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 GML if global.pauza=true { global.pauza=false } else if global.pauza=false { global.pauza=true Nie lepiej dać GML global.pauza = !global.pauza; ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 GML pause = !( pause ); Poszukaj w przykładach - menu na tablicach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Lol. Kod z ktorejs gry w folderze gma: GML // This scripts shows a message and pauses the game { draw_set_font(score_font); draw_set_color(c_red); draw_set_halign(fa_center); draw_text(room_width/2,100,'Game Paused. Press any key to continue.'); screen_refresh(); keyboard_wait(); io_clear(); } Czy ktos tam wogole zaglada? O.o Pokombinuj to wyjdzie tez z myszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 A nie lepiej zrobić, że pauza będzie po naciśnięciu F1* :P ? *Plik pomocy pauzuje grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 GML //robimy zmienna global.pause=false; if (global.pause==true) { do { sleep(2); } until(keyboard_check_pressed(vk_space)) global.pause=false; } if ( keyboard_check_pressed(vk_space) ) { global.pause=!global.pause; } Przecież to takie proste xD , po diabła dręczyć se głowę każdym obiektem z osobna jak można taki kod w jakimś kontrolerze dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 mi to i tak z deka nie wychodzi bo jak nacisnę spacje to po ponownym naciśnięciu gra się nie ponawia tylko na moment startuje i znów pauza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 GML //robimy zmienna global.pause=false; if (global.pause==true) { do { sleep(2); } until(keyboard_check_pressed(vk_space)) } if ( keyboard_check_pressed(vk_space) ) { global.pause=!global.pause; } Spróbuj tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 nie dosc, ze nie napisales to, co chcial, to jeszcze popatrz co zrobiles... keyboard_key_PRESSed(vk_alt); ktos ci zjadl to ed? LoL. Jak to przeczytałem to myślałem, że zrobię :lol2: . Funkcja keyboard_key_press powoduje danie programowi do zrozumienia, że został wciśnięty klawisz alt, który może powodować efekt podobny do pauzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 działa dzięki xD wielkie przyda się na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Nie ma za co :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paul Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Najlepiej zrobić { draw_set_font(score_font); draw_set_color(c_red); draw_set_halign(fa_center); draw_text(room_width/2,100,'Game Paused. Press any key to continue.'); screen_refresh(); keyboard_wait(); io_clear(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Tia, tylko szkoda, że problem został rozwiązany. Przynajmniej jest ktoś jeszcze taki, co pamięta, że pauza była w przykładzie "Asteroids". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się