Sarutobi Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Jak ustawić aby po zderzeniu z klocek1 piłka odbijała się oraz klocek wybuchał w postaci animacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 W kolizji z klocek1: image_index=boom image_speed=0.3 move_bounce_solid(); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 W kolizji z klocek1: image_index=1 image_speed=0.3 move_bounce_solid(); Jak coś to: GML image_index = 0; image_speed=0.3; with(other) move_bounce_solid(...); //sposob1 //albo other.direction-=180; //sposob2;p :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarutobi Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Collision Event with object czarny for object pilka: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 3: with(other) move_bounce_solid(); at position 32: Wrong number of arguments to function or script. :( ???? EDIT: 2 sposób nie ma błędu ale piłka przenika przez klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 move_bounce_solid(); A gdzie argumenty funkcji? Oo EDIT: 2 sposób nie ma błędu ale piłka przenika przez klocki A klocki maja solid? Btw użyj pierwszego sposobu tylko wpisz argumenty do funkcji nie? -.- EDIT: zdoublepostowałem czy nie? ;) Bo mam wrażenie że wziąłem odpowiedz a nie edit - hmmm sam nie wiem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Dla piłki: Event Collision z klocek: GML move_bounce_all(false); dla klocka Event Collision z piłka GML instance_destroy() Event Destroy GML draw_sprite(spr_explo,spr_explo,x,y) Albo nawet użyj klocków, bo pisanie tego kodem na takim poziomie to przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarutobi Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 a jaki klocek potrzebny do Event Destroy bo nie rozumiem tego akurat kodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Event Destroy Eeee ale draw_sprite można używać chyba tylko w evencie draw nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarutobi Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 noo co do wyglądu kodu mnie też się tak wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 nie tylko w draw, bo było coś takiego w 1945. A jeśli nawet to można użyć zmiennych (trup=true :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się