Skocz do zawartości

Zablokowane Odejmowanie hp i dodawanie expa


Paqoo

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o to, że jak uderze potwora to musi mu się odjąć hp, ale ma to być widoczne w postaci liczby poruszającej się w góre.. Tak samo z expem..

 

Trzeba też wykryć potwora, którego aktualnie bije gracz, żeby pojaiwało się nad nim. Zdarzało mi się, że libczy wyskakiwały nad wszystkimi potworami.. ID? :blink:

 

Pomoże ktoś? :boxed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że jak uderze potwora to musi mu się odjąć hp, ale ma to być widoczne w postaci liczby poruszającej się w góre.. Tak samo z expem..

 

Trzeba też wykryć potwora, którego aktualnie bije gracz, żeby pojaiwało się nad nim. Zdarzało mi się, że libczy wyskakiwały nad wszystkimi potworami.. ID? :blink:

 

Pomoże ktoś? :boxed:

W akcji obrywania:

GML
instance_create(x,y,obj_text).text=tylehpilezabralo;

A obj_text ma być objektem który ma w create:

GML
vspeed=-3;

i w drawie rysuje tekst ze zmiennej text.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...