Sarutobi Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Mam pytanko ponieważ mam strzałke Next która przenosi mnie z 1 rooma do drugiego i np jestem w roomie 1 i klikajac next ustawiłem że będe w roomie 4. ustawiajac ten sam next w roomie 5 chce np zeby przenioslo mnie do roomu 8 a nie do 4 dlatego chce wiedziec jak to sie robi bo nie chce robic 10 lub wiecej spritow next. help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Mam pytanko ponieważ mam strzałke Next która przenosi mnie z 1 rooma do drugiego i np jestem w roomie 1 i klikajac next ustawiłem że będe w roomie 4. ustawiajac ten sam next w roomie 5 chce np zeby przenioslo mnie do roomu 8 a nie do 4 dlatego chce wiedziec jak to sie robi bo nie chce robic 10 lub wiecej spritow next. help GML switch(room) {case room1: room_goto_name(room4); break; case room4: room_goto_name(room8); break; //itd. }; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarutobi Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 a jakbym w 1 roomie miał dwa takie nexty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 a jakbym w 1 roomie miał dwa takie nexty? Możesz się pytać o pozycję myszki. Zwracają to mouse_x i mouse_y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarutobi Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 ekhm troszkę jaśniej :)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 ekhm troszkę jaśniej :)? Patrzysz na jakich pikselach ustawiłeś te objekty(ich lewy górny róg), patrzysz ich wysokość i szerokość. i się pytasz: GML if (mouse_x>xpierwszegonexta&&mouse_y>ypierwszegonexta&&mouse_x<xpierwszegonexta+szerokoscpierwszegonexta&&mouse_y<ypierwszegonexta+wysokoscpierwszegonexta) then Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 dajesz dwa obiekty next (np. obj_next i obj_next2) jeden ma GML room_goto(room4) drugi: GML room_goto(room8) albo jeżeli jest to zależne od zmiennej to: GML switch(zmienna0) { case "string1": room_goto(room3); break; case 2: room_goto(room4); break; case string(1000231290): room_goto(room5); break; case "lubie_stringi": room_goto(1); break; default: show_message("A tu jest nieprzewidziany przypadek"); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 case "string1" Po co w stringu :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarutobi Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 ok już wszystko wiem dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Po co w stringu zależy co ma w zmiennej... To chyba logiczne nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się