Xedom Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Siemka! Potrzebuję pare osób do teamu: Zaawansowanego (choć trochę) programistę Grafika Muzyka(opcjonalnie) Projektanta leveli(opcjonalnie) Webmastera(opcjonalnie, ale troche bardziej potrzebny) Oczywiście we wszystkich grach zapisani w Creditsach. Na stronie też. @down Jestem programistą, dość słabym grafikiem i tworzę podkład muzyczny w programie EJay --- Pozdro, Xedom :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 A co sam wniesiesz do timu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 w programie EJay Napewno muza musi być świetna, skoro robisz to w tym shicie ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 @Fallord A znasz jakiś inny? Serio, ja nigdy nie szukałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 FL Studio, Cubase... :whistling: E-Jay jest dobry do zabawy, nie do tworzenia muzyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 OK, poszukam w necie triala czy coś takiego...Thx ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Taaa, zdecydowanie FL Studio - Popatrz tylko jakie Ludzix robi bity, aż szczena opada - sprawdz w dziale z muzyką.To tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...