kvba11 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Nie chce sie rozpisywac z moimi pytaniami bo właśnie ściągnołem ten program i praktycznie nic nie wiem i myśle ze inni tez tak mają ! Bardzo prosze Admina stronki albo jakiegos zaawansowanego uzytkownika o napisanie instrukcji do tego programu !! Z dóry dziekiuje. Pozdrawiam. :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 FAQ, wiki, artykuły, przykłady, masa tematów... czego więcej potrzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 jest instrukcja - HELP! :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Masz na głównej stronie Dokumentacje i tam masz wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 fragment FAQ albo jakiegoś kursu: Sprites - są grafiką dla naszych obiektów ( sprite'y możemy tworzyć o różnych wymiarach ). Sounds - tutaj umieszczamy dźwięki, które chcemy wykorzystać w naszej grze. Backgrounds - podobnie jak sprite'y, z tym, że nie wykorzystujemy ich do obiektów, a do naszych plansz, są to tła ( podkłady, np. gwiazdy, w przypadku strzelaniny kosmicznej ). Paths - bardzo ciekawa możliwość programu GM , umożliwia narysowanie dowolnego kształtu ścieżki, którą później podporządkowujemy do danego obiektu, ten zaś będzie mógł poruszać się zgodnie z jej kształtem. Scripts - piszemy własne skrypty, można powiedzieć funkcje, albo kawałki kodu, do których później możemy się odwołać. Data Files - tutaj możemy umieszczać pliki, które później możemy wykorzystać w grze, np. czcionki niestandardowe. Time Lines - wspaniała możliwość programu, idealna do gier, w których musimy grać na czas. Ustawiamy danym momencie przebiegu gry akcję, która zostanie wykonana. Objects - tutaj tworzymy wszystkie obiekty do gry. Rooms - są to pokoje naszej gry, inaczej plansze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 https://gmclan.org/upload/gm/pierwsza_gra.zip to też sie przyda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi