Skocz do zawartości

Zablokowane INSTRUKCJA


kvba11

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chce sie rozpisywac z moimi pytaniami bo właśnie ściągnołem ten program i praktycznie nic nie wiem i myśle ze inni tez tak mają ! Bardzo prosze Admina stronki albo jakiegos zaawansowanego uzytkownika o napisanie instrukcji do tego programu !! Z dóry dziekiuje. Pozdrawiam. :bye1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fragment FAQ albo jakiegoś kursu:

 

Sprites - są grafiką dla naszych obiektów ( sprite'y możemy tworzyć o różnych wymiarach ).

Sounds - tutaj umieszczamy dźwięki, które chcemy wykorzystać w naszej grze.

Backgrounds - podobnie jak sprite'y, z tym, że nie wykorzystujemy ich do obiektów, a do naszych plansz, są to tła ( podkłady, np. gwiazdy, w przypadku strzelaniny kosmicznej ).

Paths - bardzo ciekawa możliwość programu GM , umożliwia narysowanie dowolnego kształtu ścieżki, którą później podporządkowujemy do danego obiektu, ten zaś będzie mógł poruszać się zgodnie z jej kształtem.

Scripts - piszemy własne skrypty, można powiedzieć funkcje, albo kawałki kodu, do których później możemy się odwołać.

Data Files - tutaj możemy umieszczać pliki, które później możemy wykorzystać w grze, np. czcionki niestandardowe.

Time Lines - wspaniała możliwość programu, idealna do gier, w których musimy grać na czas. Ustawiamy danym momencie przebiegu gry akcję, która zostanie wykonana.

Objects - tutaj tworzymy wszystkie obiekty do gry.

Rooms - są to pokoje naszej gry, inaczej plansze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...