Tadzik Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Mam taki kod w evencie kolizji bohatera z drzwiami if global.red = true //jeśli bohater ma czerwony klucz { instance_destroy(Drzwi_red); } else { show_message('Nie masz klucza!'); } Chodzi o to, że jeśli bohater ma klucz przy kolizji z drzwiami, drzwi niszczyły się. Problem w tym że wyskakuje błąd : Wrong number of arguments to function or script. Jakie argumenty należy wstawić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 GML if global.red = true //jeśli bohater ma czerwony klucz { with( Drzwi_red ) instance_destroy(); } else { show_message('Nie masz klucza!'); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 @up: Źle. Będzie niszczył wszystkie istniejące czerowne drzwi. <_< A tak w ogóle to: GML if global.red=true then with(other){instance_destroy();} else show_message('Nie masz klucza!'); EDIT: Mógłby ktoś poprawić w tagu gml pogrubianie then? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się