Driger Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 No to czytalem tutki rozne i inne rzeczy o tym lecz , co najlepsze , nigdzie nie moglem znalesc odpowiedzi na ten wlasnie moj problem . Jak juz mam takie cos o to to i chce malowac to poprostu tego "daszka" powiedzmy ze to dom jest :S , tak wiec tak jak na drugim rysunku to nie ma , no i wogole jak daje podglad tez nie ma , no jak to zrobic aby te kontury staly sie bryla czy jak to tam okreslic .. A i jeszcze jedno pytanie , czy modele z blendera mozna wczytac w GM ? Z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 No to czytalem tutki rozne i inne rzeczy o tym lecz , co najlepsze , nigdzie nie moglem znalesc odpowiedzi na ten wlasnie moj problem . Jak juz mam takie cos o to to i chce malowac to poprostu tego "daszka" powiedzmy ze to dom jest :S , tak wiec tak jak na drugim rysunku to nie ma , no i wogole jak daje podglad tez nie ma , no jak to zrobic aby te kontury staly sie bryla czy jak to tam okreslic .. A i jeszcze jedno pytanie , czy modele z blendera mozna wczytac w GM ? Z gory dzieki za pomoc Trudno ze double post , ryzyk fizyk , bedzie warn czy nie , co mnie to ;p Ale bardzo mi zalezy na tym , a temat juz spadl , moze ktos teraz by wiedzial , nie to trudno :P @Ah juz "wsio" wiem , Raistin ale dzieki tobie przypomnialem sobie o dzieleniu ekranu ;D No to teraz znow zarwane noce :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ale podejście :P. Musisz stworzyć texturę. Zrób sobie split screena głownego i zaznacz zakładkę UV/Image Editor. Wchodzisz w tryb UV Mapping i zaznaczasz odpowiednie face'y i teraz wybierasz image/paint texture i sobie "maziasz". Co do Gm'a to wyexportuj do obj, apotem marzipanem na mod. Zanim zaczniesz maziać jescze musisz zunwrapować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Już marzipan nie jest potrzebny. Istnieje skrypt do wczytywania obj do GMa. Co do tekstury: Istnieje coś takiego jak UV Map Classic który generuje uv mapę z obiektu obj. Teraz wystarczy zapisać i pokolorować uv mapę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się