chlebo Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Jak zrobic aby mob (potwor) ktory idzzie w moja strone zawsze byl odwrocono przodem do mnie ? a nie np tylem ? pls o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Jeśli w spricie jest obrócony w prawo to w step: GML image_angle = point_direction( x, y, hero.x, hero.y ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 W step dajesz mu : GML image_angle = direction; direction = point_direction(x,y,objGracz.x,objGracz.y) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi