Skocz do zawartości

Obiekt Z Obiektu


Rekomendowane odpowiedzi

w kolizji cegly z tym graczem daj:

GML
if other.y > self.y // jezeli bohater jest nizej niz cegla

{

instance_create(x,y-10,obj_nagroda) //Tutaj dajesz zeby nagroda wyleciala z cegly(mozesz pokombinowac z "y-10" zeby odpowiednio wyleciala)

}

 

Mozesz jeszcze pokombinowac zeby po kolizji cegla zmienila sie na taka z ktorej nie da sie juz wydobyc bonusa(uzyj instance_change)

 

Matt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Prawda Lolik Dostał Mój Projekt Ponieważ nie mam czasu go zrobić oczywiście robie gre "boomberman" ale lolik prosił mnie o projekto ponieważ Great Giana sisters Była jego ulubioną grą z dzieciństwa (wiec nie posądzajcie go o kradzież pomysłow :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co się tak bawić. Przy kolizji dajesz:

GML
with (other) instance_change(nazwaobjektu,true);

 

EDIT: Ach, przepraszam, myślałem że chodziło o zamianę obiektów z takiego z którego wylatuje bonus na taki, z którego nie wylatuje ;p .

EDIT2: Co do sposobu Matta, to ja bym do niego jeszcze dopisał, żebyś w obiekcie który wylatuje wpisał w step

GML
x+=4;

gravity=jakas_wartosc_grawitacji;

w celu, żeby obiekt się ślizgał po solidach, a potem spadł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...