Boro Casso Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Mam pytanie jak sprawdzić w trybie graficznym standardowym 2d czy w danym polu znajduje się obiekt. Dla osób łapiących trochę wolniej lub dla tych którzy mnie nie zrozumieli daje rysunek Chodzi o to aby program sprawdzał czy w polu oznaczonym białym prostokątem znajduje się jakiś obiekt Jeżeli tak to to w przeciwnym wypadku to. Myślałem nad takim czymś ze podaje położenie pola pixela górnego i dolnego i w taki sposób tworze pole w jakim ma program sprawdzać czy jest tam coś ;) No dobra to tyle ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Może użyj pętli for i instance_place ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 collision_rectangle(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) ale nie pytaj sie mnie jak to dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 collision_rectangle(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) ale nie pytaj sie mnie jak to dziala LOL! Zapomniałem o tej funkcji! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się