Morro Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Szukalem juz podobnych tematow ale znalazlem tylko 1, ktory nie uwzglednia w pelni mojego pytania. Jak zrobić żeby na zmienną global.dmg wpływały 2 zmienne global.att_min i global.att_max, i żeby wynik cały czas był losowany między nimi, żeby obrażenia były zawsze zadawane z inną wartością chodzi o to żeby obrażenia nie były mniejsze od minimalnych ani większe od maxymalnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Moze uzyc round? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 No to tyle ja też wiem, ale jak zrobić żeby było tylko od min do max? mi wychodzą kosmiczne liczby global.dmg=round.....i co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 global.dmg=round(random(global.att_max-global.att_min))+global.att_min; chyba takie coś ale nie jestem pewien :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Dzięki Yoda, it works! BTW dodałem w stepie miecza żeby jak był wyposażony do dodawał ileśtam min i max dmg i po kilku sek doszło do 5000 dmg xD EDIT: otworzyłem bo mam pytanie.. gdzie umieścić w mieczu to, że jak jest założony to dodaje do min i max ataku dajmy na to po 5 obr? jak dam w stepie to <patrz wyżej> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się