M@ti002 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 witam. kolejny problem. z combosami i timelinami w rpg. co zrobic, aby po jednym nacisnieciu ctrl hero "robil" combo1, jesli zdazy nacisnac przed uplynieciem np. 2 sekund to robi combo2, itp.? robie na timelinach te ataki i odpowiednio wpisuje timeline_index. za 1 razem dziala ok, ale za 2 juz nie dziala wcale. wolalbym zeby te ataki byly na timelinach, nie chce sie pogubic w kodzie :) z gory thx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 combo=0; mode=0; wcisniecie ctrl: if mode=0{ combo=1; mode=1;} else if mode=1{ combo=2; mode=0;} if combo == 1 alarm[0]=room_speed*2; alarm0: mode=0; step: switch (combo) { case 1: timeline_index=tl1; break; case 2: timeline_index=tl2; break; } może zadziała xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 no dobra. zrezygnowaem z tego: po jednym nacisnieciu ctrl hero "robil" combo1, jesli zdazy nacisnac przed uplynieciem np. 2 sekund to robi combo2 ale jest inny problem. otoz mam w stepie: (...) if atakuje=true { atakuj=false timeline_index=choose(tatak1,tatak2,tatak3) } (...) w ctrl: if atakuj=true { atakuj=false atakuje=true alarm[1]=45 } a w alarmie 1: atakuj=true i nie dziala :( hero wariuje zamiast normalnie zadawac ciosy :( czy wie ktos czym to jest spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 timeline_index=choose(tatak1,tatak2,tatak3) jak dajesz to w step to wariuje nie? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 dalem do stepa: if keyboard_check_pressed(vk_control) { if atakuj=true { atakuj=false atakuje=true timeline_index=choose(tatak1,tatak2,tatak3) alarm[1]=45 } } a do alarm[1]: atakuj=true atakuje=false i wszystko dziala ok, ale tylko raz atakuje :/ tzn. za pierwszym wcisnieciem ctrl atakuje losowym atakiem, ale za drugim sie nie rusza :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 przed: timeline_index=choose(tatak1,tatak2,tatak3) daj to: timeline_position = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 dziekuje! juhu! (nie zamieniajcie sylab :P) nareszcie! temat do zamkniecia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi