Skocz do zawartości

Zapisywanie błędów.


Sirluki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, to znów ja, ale z nieco innym problemem :)

 

Od pewnego czasu mialem pewien problem podczas tworzonej przeze mnie gry. Znalazlem blad, przez ktory wyswietlal sie komunikat, ale w specjalnym stopniu (prawie wogole) nie wplywal na gre. Wiec w opcjach zaznaczylem, aby program nie wyswiatlal bledu, tylko zapilywal go do pliku game_errors. Po takiej operacji, gra dziala poprawinie i wszystko jest, tak jak byc powinno. I tutaj pytanie: czy takie rozwiązanie wypływa jakos na "wydajnosc" gry, bo troche mnie nie pokoi, ze te bledy nie beda sie wyswietlac? Czy z tego moga wyplynac jakies konsekwencje podczas dalszego tworzenia?

 

Dzieki za wysluchanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to tak:

 

dyujmm4.png

 

 

Silnik gry umiescilem wczesniej tutaj. Bląd wyswietla się przy szybkim (prawie rownoczesnym) naciskaniu klawisza "ctrl" oraz "S" lub "A".

Od kiedy: od momentu kiedy przenioslem np. case 5 z "key press" z obj_postac_1 do eventu keybord "Ctrl". Aby uzyskac efekt pistoletu maszynowego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...