Sirluki Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Witam, to znów ja, ale z nieco innym problemem :) Od pewnego czasu mialem pewien problem podczas tworzonej przeze mnie gry. Znalazlem blad, przez ktory wyswietlal sie komunikat, ale w specjalnym stopniu (prawie wogole) nie wplywal na gre. Wiec w opcjach zaznaczylem, aby program nie wyswiatlal bledu, tylko zapilywal go do pliku game_errors. Po takiej operacji, gra dziala poprawinie i wszystko jest, tak jak byc powinno. I tutaj pytanie: czy takie rozwiązanie wypływa jakos na "wydajnosc" gry, bo troche mnie nie pokoi, ze te bledy nie beda sie wyswietlac? Czy z tego moga wyplynac jakies konsekwencje podczas dalszego tworzenia? Dzieki za wysluchanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Najlepiej naprawić ten błąd, tak na wszelki wypadek. ;] Jeśli nie potrafisz go naprawić, to podaj ewentualnie treść błędu to się zobaczy w czym problem. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Ok, to tak: Silnik gry umiescilem wczesniej tutaj. Bląd wyswietla się przy szybkim (prawie rownoczesnym) naciskaniu klawisza "ctrl" oraz "S" lub "A". Od kiedy: od momentu kiedy przenioslem np. case 5 z "key press" z obj_postac_1 do eventu keybord "Ctrl". Aby uzyskac efekt pistoletu maszynowego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się