1pietras Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Mam w roomie pare instances takiego samego obiektu. Chciałbym je ponumerować. Wie ktoś jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Ale w jakim sensie ponumerować xd Żeby się numer wyświetlał czy jak? Użyj instance_find( ) ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 mam w roomie pare pająków i chciałbym je ponumerować, bo robie grę internetową. Może numer się wyświetlać Ale w jakim sensie ponumerować Tak, jak niektórzy numerują owieczki przed snem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 każdy obiekt posiada wlasny unikalny numer ID... po co je jeszcze numerować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 A ten id nigdy się nie zmieni, nawet kiedy wyłącze gre i znowu włącze. Jeśli tak, to chętnie skorzystam :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Ee... wystarczy każdemu przypisać zmienną ? Nie pytaj nawet jak to zrobić, bo dobijesz mnie tym pytaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 25 Grudnia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 W create jakiegoś innego obiektu lub room start lub game start global.licznik = 1; W Create obiektu pająka: numer = global.licznik; global.licznik += 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 W Create obiektu Controller: _count = 0; for( i = 0; i < instance_count; i += 1; ) { if ( object_get_name( i ) == "spider" ) { pajak[ _count ] = i; _count += 1; } } W tablicach ;p . Ale już żadnego pająka nie możesz robić. I ewentualnie w Draw: for( i = 0; i < _count; i += 1; ) { draw_text( pajak[ i ].x, pajak[ i ].y, string( i + 1 ) ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 A rozwiązanie było bardzo proste :] . Dzięki wam za pomoc. Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się