arex44 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 mam postac gracza ktory sobie idzie i jak wpadnie na kolce to odejmuje mu sie 1 hp i wlacza mu sie timeline ktore czyni go chwilowo niesmiertelnym. Jednak kiedy wpadnie on na 2 kolce na raz rownoczesnie to to odejmuje mu 2 zycia na raz. Mam tez pytanie czy mozliwe zeby byly 2 dzialajace timelines na raz w 1 objekcie. jakie macie pomysly zeby to wyeliminowac? Przez to istnieje sytuacja gdzie bohater ma 2 hp, wpadnie na kolce i od razu ginie bo 2 na raz mu sie odejmuja. kod mam taki: [w kolizji z kolcami, obj_player:] if obj_player.immune=1 then { if obj_player.hp_gracza>1 then { with(obj_player){ timeline_index=(player_wounded)} } else { with(obj_player){ instance_change(obj_player_dead,1)} } } timeline wyglada tak: obj_player.immune=2, poczekaj ilestam, immune=1 i wylacz timeline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arex44 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 [solved] Doublepost - warn. Jest cos takiego jak opcja "Edytuj Post" PsichiX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się