Skocz do zawartości

jak wyeliminowac podwojna kolizje


arex44

Rekomendowane odpowiedzi

mam postac gracza ktory sobie idzie i jak wpadnie na kolce to odejmuje mu sie 1 hp i wlacza mu sie timeline ktore czyni go chwilowo niesmiertelnym. Jednak kiedy wpadnie on na 2 kolce na raz rownoczesnie to to odejmuje mu 2 zycia na raz. Mam tez pytanie czy mozliwe zeby byly 2 dzialajace timelines na raz w 1 objekcie. jakie macie pomysly zeby to wyeliminowac? Przez to istnieje sytuacja gdzie bohater ma 2 hp, wpadnie na kolce i od razu ginie bo 2 na raz mu sie odejmuja. kod mam taki:

 

[w kolizji z kolcami, obj_player:]

if obj_player.immune=1 then

{

if obj_player.hp_gracza>1 then

{

with(obj_player){

timeline_index=(player_wounded)}

}

 

else

{

with(obj_player){

instance_change(obj_player_dead,1)}

}

}

 

timeline wyglada tak:

obj_player.immune=2, poczekaj ilestam, immune=1 i wylacz timeline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...