GMcliker Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Witam jak zrobić platformy w grze 3D które idą w górę i w dół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Pokombinuj z z+=1. I daj to w Step Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 nie działa mi tak trzeba to dać inaczej:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 aha czyli jak masz w draw (bo powinieneś) przykładowo bo możesz mieć inaczej: d3d_draw_block(x-16,y-16,z, x+16,y+16,z+16, background_get_texture(bac_Ball),1,1); Tam gdzie każą ci dać pozycję z daj z w create z=-16 a w step daj: z+=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 objPlatforma Create: mode=0; Kolizja z garczem: mode=1; Step: if !( place_meeting ( x,y,gracz ) ) { mode=0; } switch ( mode ) { case 0: if (z>0) z-=1; break; case 1: if ( z<wyskosc na jaka ma jechac platforma) z+=1; break } powinno dzialac chyba :) @warcrawt:Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj - proszę cię ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się