Skocz do zawartości

Wlaczanie swiatla


Rekomendowane odpowiedzi

Robie gierke, platwormowka, takie jakby sims platwormowka :P No i mam wlacznik i chcialem ze jak sie go nacisnie to swiatlo sie zapala mam taki kod on nie jest dokonczony.

Information about object: wlacznik1_obi

Sprite: wlacznik1a_spr
Solid: false
Visible: true
Depth: 0
Persistent: false
Parent: <no parent>
Mask: <same as sprite>

Create Event:
execute code:

wl = 0

Mouse Event for Glob Left Pressed:
execute code:

{sprite_index = lazienka2b_spr
wl = 1}

Nie mozna zgasic swiatla :P. Poprawcie go. Mam to wpisane we wlaczniku ale jest zaznaczone ze odnosi sie do swiatla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W create zostaw ale daj w left button anie global left button:

wl+=1

a w step

if wl=1

{obj_lazienka1.sprite_index=1}

else

if wl=0

{obj+lazienka1.sprite_index=0}

 

 

PS. Moim zdaniem zrób w draw włącznika żeby rysował kwadrat na całą rozdzielczość ekranu i zrób zmienną przechowującą jego image alpha itp. jak chcesz żeby gra się nie muliła i zajmowała mniej odpisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...